MallizBrallis

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Malin - 9 april 2014 22:37

Kom hem halv 3 idag, var hemma kollade lite på ipaden och sedan efter 4 somnade jag. Jag var själv hemma hela tiden för mamma o pappa jobbade sent och Elias var hos en kompis så jag sov till 7 (ca) men när jag vaknade så sprang jag till mobilen och ba shit vilket datum är det idag, för jag fick för mig att det var torsdag förmiddag eftersom det var så ljust ute .. Men sedan när jag vaknade upp riktigt så fick jag ta och göra mat för jag var så himla hungrig, sen vart det top model Sverige och nu ligger jag i sägner och försöker sova, fast jag kan inte .. Eftersom jag redan sovit idag .. Kommer bli en lång natt:(

Av Malin - 9 april 2014 14:58

Tänkte föra dagens outfit eftersom "dagens outfit och selfie" är denna veckans tema på top modell Sverige. Så tänkte jag också göra en. Jag har en gå halvärmad tröja från bikbok, att par svarta Dr denim jeans, BO YS strumpor från hm, militärfärgade solbrillor från Lindex och sist men inte minst min militärfärgade jacka från MQ eller Vera moda. Haha.
Bjuder på lite selfies

Av Malin - 9 april 2014 07:49

Av Malin - 9 april 2014 07:25

Åkte ju somsagt till Ica och hämtade ut ett paket igår, och det var det jag hade väntat på :D 5 st real techniques borstar :D så sjukt glad !!! Testade dom i morse och dom är då himla bra!! Så värt pengarna ! Rekommenderar!!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards