MallizBrallis

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Malin - 7 maj 2015 16:15

1 : Vad har du på dig ?

 
2 : Har du varit kär? Ja
3 : Har du någonsin haft ett hemskt avslut på ett förhållande? Nej
4 : Hur lång är du? 1, 64
5 : Hur mycket väger du ? -
6 : Några tatueringar ? nej, men jag vill ha <33

tex.

     
7 : Några piercingar ? bara i öronen, 6 stycken! fast vill ha septum i näsan och andra percingar!

       
8 : OTP ? Ian och Mickey från Shameless. Bellamy och Clarke från the 100. Elena och Damon från The Vampire Diraries <33

     
9 : Favorit serie ? the 100, vampire diaries, shameless, red band society

       
10 : Favoritband ? One direction, who else ;)

 
11 : Något du saknar? min morfar!

 

12 : Favoritlåt ? just nu, see you again

 

13 : Hur gammal är du ? 15 år, 16 senare i år!
14 : Stjärntecken ? vågen

 
15 : Kvalitet söker du hos en partner? snälla, omtänksam, kramgo, fin i sig.

 
16 : Favorit ordspråk ? säger ofta, herregud, gud, shit, 
17 : Favorit skådespelare ? bara killar haha 

           
18 : Favoritfärg ? rosa, svart/vit/grå blandat

   
19 : Hög eller låg musik ? låg, haha <3
20 : Vart går du när du är ledsen ? sängen
21 : Hur lång tid tar det dig att duscha ? 10 minuter
22 : Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen ? 20 minuter/ 15
23 : Har du någonsin varit i ett fysiskt bråk ? nej
24 : Turn on ? käkben, luktar gott, kramgo, snäll/omtänksam, kort hår
25 : Turn off ? tobak, dålig attityd, snobb, långt hår osv.
26 : Anledningen till att jag börja blogga ? jag var dålig i svenska när jag var 9 så då började jag blogga för min lärare föreslog det och jag hade så mycket bilder ich annat att deta av mig med andra och har forsatte sedan med det. 
27 : Rädslor ? kryp, typ alla djur (katter, hundar, hästar osv)
28 : Det sista som fick dig att gråta ? i förrgår, när jag insåg att jag har np och prov hela tiden nu inna skolan
29 : Senaste gången du sa att du älskade någon ? till pappa i morse
30 : Betydelse bakom ditt blogg namn ? jag blev atttid kallad mallan brallan nör jag var lite och min kompis emma brukade använda användarnamn som Emmiz och då ville jag också ha ett Z på mitt namn fast Z på Malin passade inte så då blev det mallizbrallis.
31 : Senaste bok du läst ? på allas läppar

 
32 : Den boken du läser just nu ? samma
33 : Senaste serien som du såg ? the originals 

34 : Senaste personen du pratade med ? mormor , haha <3
35 : Relationen mellan dig och den person du senast fick ett sms av ? elias, min lillebror
36 : Favoritmat ? taco, spagetti och köttfärssås

   
37 : Plats du vill besöka ? Hollywood, Dubai, New York, Grekland, USA osv
38 : Sista platsen du besökte ? skolan?
39 : Har du någon crush ? självklart!!!
40 : Senaste gången du kysste någon ? kommer inte ihåg
41 : Senaste gången du blev förolämpad ? haha vet inte
42 : Favorit smak av sött ? rosa bumlingar

 
43 : Vilka instrument spelar du ? inge
44 : Favorit smycke ?

 
45 : Senaste sport du spelat ? fotboll
46 : Senaste låt du sjöng ? You can see my heart, med Rihanna
47 : Favorit raggningsreplik ? har inte haha
48 : Har du någonsin använt det ? -
49 : Senaste gången du umgicks med någon ? umgår nu
50 : Vem vill du ska svara på dessa frågor ? alla som vill!!!!!!! <3

 

 

Av Malin - 7 maj 2015 15:54

Ja, idag torsdag har det varit en helt okej dag! drog till Dannes och åt mat idag med emma på luchen<33

fick sluta vid två idag istället för halv fyra, vilket var sjuuukt skönt!

ikväll ska jag på steg 1 utbildning inom ledarskap så det blir inte så mycket innan det förutom middag.

   

tjock.


Av Malin - 7 maj 2015 12:37

min morgon började suuuper bra!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards