MallizBrallis

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Malin - 11 januari 2015 22:30

avslutade kvällen med pepparstek och potatis klyfter till middag, sedan tog min älskade mamma en snabbis till Ica och köpte godis eftersom vi börjar med att sluta äta godis imorgon och så var vi alla så sugen på godis en sista gång innan det skulle ta ett år ;) såg på den senaste Beck filmen till de.

Igårkväll fick jag med mig hem dom här 2 sakerna som jag fick utav min gudmor och hennes familj <33 (glömde visa de igår)

Av Malin - 11 januari 2015 14:29

Åkte hem o världens snö ''storm'' igår kväll. våran väg hemma var helt oplogad satt det var jätte läskigt att åka på den. iaf så kom vi hem till slut, gick å la mig och idag när jag vaknade så var det hur mycket snö ute som helst.. satt det vara bara att gå ut och hjälpa till att skotta utav gårn direkt efter frukosten, ja och vi har inte precis minsta gården heller men vi är precis klara och det gick väldigt bra, det tog 2 timmar kanske. har precis kommit in oc håller på att göra fika till familjen min. å Zingo jamade heeeela tiden... för han ville in..

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards