MallizBrallis

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Malin - 21 oktober 2014 20:43

i söndags så fick jag ett samtal om att jag hade blivit en av 7 st som har chans att få bli årets lucia här i Matfors. Hon som ringde sa att jag var den första hon ringde så jag bad henne ringa upp mig för jag blev jätte chockad. Sedan så ringde hon upp mig och jag sa ja. Blev jätte glad för denna chans, eftersom dom väljer ut 7st bland dom som vart nominerade. Och det är väl några stycken kan jag tro. Jag blev nominerad utav Gabbis som äger Dannes, vart jätte glad men överraskad!
Kom hem för ett tag sedan efter att haft fotografering med alla lucia kandidaterna. Den 4november kommer bilderna i tidningen och då kan man börja rösta. Och det ska bli väldigt roligt att veta vem som vinner. Har inte ens någon tanke vem det kan bli som blir lucia. Fredagen den 12 december är det kröning om vem som blir lucia. Längtar! Sedan dagen efter på Lucia ska vi gå runt och sjunga tillsammans på olika ställen.

Av Malin - 21 oktober 2014 10:49

har precis gjort prov och det känns jätte bra!kommer få E iaf, men hoppas alltid på högre.
Ska snart till stan med klassen :')) och sedan till sjukhuset, tagga.

[Bild]

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards