MallizBrallis

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Malin - 7 oktober 2013 22:08

Har startat en ny serie från the vampire diaries som heter the originals. Och såg precis de första avsnittet och det handlar ju om dom första vampyrerna (originalet) om vad som hände med dom innan det blev "vår tid" vissa scener är från själva vampire diaries, så jag hade sätt lite av avsnittet. Men det verkar ju spännande! Kan man ju se på de menande man väntar på att vampire diaries kommer ut 3dagar senare ;)

Av Malin - 7 oktober 2013 21:15

Asså oktober, väldens bästa månad. Då de börjat att bli lite kallar och när man börjar dra på sig vinterjackan och tjockare kläder, dricker varm choklad. asså tänk, det kankse börjar snöa nästa vecka? för ett år sedan så snöade de på min födelsedag och på månad (om en vecka) är det min födelsedag och jag fyller 14 år, weeiiie längta så mycket!!!

 

Av Malin - 7 oktober 2013 15:56

Har jätte lite batteri på mobilen och har ingen laddare. Kommer inte åt nån laddare föränn kl 7typ... Bloggar så fort jag kan. Dampa mig med frågor på ask och skicka massa snapchat malin_malik så när jag laddat mobilen så kommer de massa händelser :d

Av Malin - 7 oktober 2013 14:37

Både jag o Emma var skadade när vi skulle ha idrott så då gick vi till Preem och Emma köpte en french hotdog för vi var så sjukt hungrig!!!

Av Malin - 7 oktober 2013 11:39

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards