MallizBrallis

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Malin - 1 december 2012 21:33

tjoo!!

har nyss sett portkod1321

ganska bra faktis! :)

har typ inge att säga, är sjuk ..

vill handla julklappar, tycker de är as kul ja!

hittade inga nyare bilder på lilldatan..

här kommer istället!

    

dom      

  


Gamla:



ajjaj puss hey <3


Av Malin - 1 december 2012 13:11

hejj.

har inte bloggat på ett litet tag..

har varit sjuk osv..

idag ska mamma och pappa bort elias ska sova hos en kompis och jag skulle vara med emma men så är jag nu sjuk så det går inte nu :( så skulle ida min storasyster komma men så vara alla bussar inställda -.-

så nu får mormor komma hit ha lördagsmys med mej istället.

har varit ute i och hoppat och såånt i snön med elias! :p

nu försöker jag att ladda upp en video, går trökt!! fattar inte vad som är fel ..

nr.1 i andentrskalenderns var en rouge.

fick en sminkalender av elias <3

gick inte att ladda upp videon !...


           


puss heyy <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards