MallizBrallis

Alla inlägg under juni 2012

Av Malin - 13 juni 2012 14:25

hejj där!!!

inget speciellt att säga var nyss på dannes med mormor och åt glass, mums!:)♥

här kommer några bra låtar som är inne;) ♥



pussX

Av Malin - 12 juni 2012 11:27

hej där!

ringde en försäljare!

vårat samtal:


-hej det är malin

-ja, hej jag heter peter och ringer för bättre pansion.

-eeh, ja?

-vad hette du sa du?

-Malin

- jaha Malin hur gammal e du?

-12.

-okej då tror jag att det är lite tidigt för din pansion

-eeh, ja det tror jag!

-ja men haru mamma eller pappa hemma?

-nej.

-när kommer dom hem då?

-imorgon kankse.

-imorgon`?

-ja

okej så du har PP, eller jag menar FF!

-ja typ!

-ska du ha fest ikväll då??

-eeh, ne det hade jag inte tänkt!

-okej, men jag ringer igen i eftermiddag, då

-okej, hej då

-ja tack för mej hej då!



ööhhh??

pussXX 

Av Malin - 12 juni 2012 11:19

hej där!

kolla denna!

kan man svära mer än henne ?? :o .:)

ahhaha!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/roligaklippochbloopers/article14964312.ab



puss'N Xx


Av Malin - 11 juni 2012 21:11


gick INTE så bra med veckans blogg, en var med :s♥

men Lisa du vann ju iaf! :)

www.petrusson.blogg.se  heter hennes blogg!


bjuder på bilder av henne♥

      fin du är gmn♥♥


pussenXX

Av Malin - 11 juni 2012 20:54

hej där!!


jag leter sommarjobb!!

någon som vet nått?

jag kan erbjuda mej att städa, tvätta, klippa gräset, och tväta bilen mm.....!!!

 ni får gjärna säga till om ni vet något ! :')


pussenXXx

Av Malin - 11 juni 2012 12:01

hej!

nu är jag hos mormor, bara cyklingen kvar :) <3


så cool

 

Av Malin - 11 juni 2012 10:04

första dagen på  sommarlovet ska vara tufft :)


idag ska jag och elias träna, vårt schema!!

  • slappa till 10.10
  • frukost till kl 10.30
  • klä på oss träningskläder till kl 11.00
  • 15 armhävningar
  • 25 sittsapp
  • 10 upphopp
  • springa upp och ner fö backen 3 gånger (halva)
  • springa 10 vänder på gräsmattan
  • värma upp lite på gräsmattan
  • gå/springa till mormor (6km)
  • 1 minut plankan!
  • cykla hem
  • 5 sittsapp

gu va härtligt det är att träna :')


pusse XXx

Av Malin - 10 juni 2012 15:37

så sant som sagtVi som växer upp i Norrland... vi skryter inte... vi spelar inte kända... Men vi är födda till stjärnor & dör som legender... Norrländsk & het... jo tack jag vet... Snygg & läcker... tack det räcker... Norrlänning & smart... så uppenbart... Alla vill se oss falla... men vi Norrlänningar knäcker dem alla... Tre ord räcker... Norrland föddes läcker... Norrlänningar är heta... det ska alla veta... Sätt in detta på din logg om du är stolt Norrlänning!! ♥puss XX

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards