MallizBrallis

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 27 februari 2011 09:46

hej kanske lite bilder :D

 SÖÖÖT <3

Det är jare :D


 min lillebror <3


puzzzzzzzzzz!!!

kärleeek <3 




                                   !    sport    !

    vem hejar inte på timrå ik, fast att dom ligger dåligt till???!?!!?


 vem kan  det vara??!!?:D




 miiiiin mobil

minaaaaa snälla  =)

she is sooo cute !! sååååååååååå cooooooolt!!! <3

 

 

 

 :D  

  går inte att ändra påå!!

 

 coooooool

lik som bär

Omer bhatti                                            
                  Michael jakson

 

hej då inga bilder på mig idag, men nästa gång;P¨

 

kram Malinnnn

Av Malin - 27 februari 2011 09:41

... börjr fotbollen, hade fotboll igår i 2 timmar så grymt roligt, hade lite träningsvärk men inte så mycket, det var lite ovant att träna i 2 timmar men gick bra ändå!!=)

idag ska jag på min kompis Annas hockey match ( hoppas att hon vinner )

inget mer att säga idag;P

puss hej leverpastej

ps. den var dålig

hej då puss malliz <33

 ett fan :D

Av Malin - 24 februari 2011 15:19

Heeej! <33

jag har ( svinkoppar ):(:(:(

hade inge mer att sägar

var och åkte slalom med skolan i tisdas ( och pappa:D )

jätte roligt

men hej då ses...

mallan <33

Av Malin - 20 februari 2011 18:09

igår var jag och shoppade med mamma och pappa, vi köpte presenter till min lillebror som fyller år på onsdag ( samma dag som mamma fyller år ;)

idag åkte jag skotter med min familj och min kompis sessis familj vi åkte på sjön där vi bor, det var så härligt vi pimplade också men inge napp;P'


pussar o kramar från Malin


+ glömmde säga i måndas ( glad alla hjärtans dag )  


vf måste killar vara så patetiskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!????

samma som hände min kompis och hennes kille hände mig:(:(:(:(

men det var värre för mig, det hände för mig dan innan alla hjärtansdag:(:(

men hej dååååååååååå

ps.besök också emma lundgrens blogg ;P

Av Malin - 13 februari 2011 09:44

heeej!!!!!!

har ni något bra music tips till mig???

jag har 3 st

dom flesta har ju hört dom <33

SMS MUSIC - FÖRSÖK FÅ TAG I MIG [OFFICIEL MUSIKVIDEO]

SER DU STJÄRNAN I DET BLÅ

GUBBEN I LÅDAN

 

mallizzz <33  

Av Malin - 10 februari 2011 20:05

Heej (:)

Asså min kompis kille gorde slut med henne, sedan vart han ihop med en tjej som hans förra tjej INTE GILLADE             hahahaha!!! till killen =P


jag vill inte nämna ut namnen,

så att alla inte ska få reda på vilka det ha handlar om;P;)!!!=)<3



men puss kram från malliz<3 godnatt


PS. Gillar inte honom lika mycket något mer!!!  

Av Malin - 4 februari 2011 22:46

tjaaaaaa!!!!!!1

idag var jag på skolan såååå tråkigt men sedan efter så ringde en kompis till mig som heter sessi<33 love you!!!!!hon frågade om jag ville förlja med på en sak som heter lekfreda som jag också är medlem i men jag gick med henne endå , det var bra att hon sa det för att jag hade glömmt det;);;)):D på (lekfredan) så åkte vi skridskor sedan badade vi på matfors badhus!!!:D seda åkte jag med henne hem ska sova hos min lilla gullunge!!!<3

sedan i över morgon ska jag åka och shoppa med min kusin linn (20) och min stora syster idaaa !!!! jippi


men vi hörs;)<33

puss älskar er läsare, Malin<33

Av Malin - 2 februari 2011 20:31

heeeeeej!!:(

min kompis kille gorde slut idag ( på msn)  

vilken skithööööööög!!!! asså



förlåt att jag inte har bloggat på flera dar...

har varit försyld mm;)


pözz malliz

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards