MallizBrallis

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Malin - 27 juli 2014 23:47

Har levt på min nutella macka som jag åt till lunch hela dagen.. När jag kom "hem" (Göteborg) så gick jag direkt över till thai kiosken och köpte mat, haha as hungrig. Sedan så myste jag lite med familjen och såg på divergent. Filmen var helt okej, eller väldigt bra tycker jag! Hade så stora förhoppningar utav filmen, jag tyckte den var lika bra som jag förväntat mig, men såklart får man höra sämre kommentarer från familjen att den var seg osv, men filmen var bra på sitt sätt!
Ska äntligen ta å sova utan alarm imorgon, god natt

Bjuder på lite selfies med mina as coola brillor, haha!! Med ett smått duckface på köpet!

Av Malin - 27 juli 2014 16:08

Har äntligen kommit över till Sverige och har mitt älskade 3g tillbaka!! Haha. Jag tyckte vi skulle ta grekås Ullared påväg hem också satt det blev det! Nån timme där blir det nog.
Efter det blir det hem till mitt andra hem, Göteborg. Ska nog bara slappa å sova.

Var också å kolla på killarna som spelade idag. Första matchen vann dom med 2-0 och sedan yttligare en vinst med 1-0, bra spelat å grattis!

Vart lite snabb lunch på båten över till Sverige, nutella å macka, haha..

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards