MallizBrallis

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Malin - 12 mars 2012 14:35

hejsan där!

har gjort en ny haeder sj! :D

imorgon ska min klass + nån till åka till sidsjön!

azzå vad ska jag göra där? jag får inte åka slalom ju, skidor ihuvudtaget! eftersom min fot fortfarande e stukad, nu i 3 veckor, huh ;( hatar detta!

gick hem i lunch idag !

herregud, vad tänker vissa med?

idag på skolan fick preilla och bengt veta att någon har gjort en fejk facebook, om dom, hur man nu ska förklarade de

någon i klassen har gjort 2 stycken fb:kar som heter pernilla höglund och bengt näslund. och nu har dom gjort en polisanälan, och typ kommunen eller polisen ska spåra via dataprogram för att få reda på vem eller vilka som har gjort detta!  och redan ut de, sedan sa pernilla om något med rättegång som jag inte fattade !!

alla i klassen vet vem de e! men ingen vågar säga de!

aja, hör på lite sean banan! här glinder kingen in! ''love it'' !    carola inte så bra

så bra! han bjuder så mycket på sej! det är vel därför man gillar han eller ??

och på torsdagen ska vi ha fotbolls cup med klassen, kommer gå bajs!!!! eller? vi har 2 avbytare!

och jag kankse inte kan vara med så då blire 1 avbytare! men ska vila foten tills dess för jag vill värkeligen spela!

har inte spelat imorgon på 3 veckor!


puss heyy!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards