MallizBrallis

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Malin - 16 februari 2015 15:25

fick iaf ett bra slut på denna måndag! Har precis kommit hem efter att ha gymmat, så just nu ligger jag i badkaret och bara slappar för det tyckte jag att jag var värd. Jag har säkert inte badad badkar på 4 år och jag funderar varför har jag inte gjort det på så länge, det är ju så härligt och nu kom jag på varför och nu ångrar jag att jag kommer ihåg.. Jag såg nån pirayafilm för 4 år sedan och ja det var en piraya i badkaret osv.. Så nu vart det bad klart!

Av Malin - 16 februari 2015 07:52

Usch, typ det värsta när man försovit sig på en skoldag, kan jag inte få sova å missa skolan istället? Vaknade iaf 30min efter mitt alarm utav ett sms, och som vanligt när jag vaknar så kan jag inte klockan så det tog några sekunder innan jag förstod att jag försovit mig. Jag skrek iaf på Elias och sprang ner och började sminka mig. Sedan påväg till skolan i taxin så fick ja för mig att jag hade på mig kläderna ut och in .. Ja och det behövdes verkligen, tur att jag bara var så trött att jag inbillade det.
Är iaf på skolan nu och ska ha matte prov, så sjukt bra start på veckan.. Ledig imorgon iaf!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards