MallizBrallis

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Malin - 3 februari 2015 20:34

selfie mys i morgonrocken

Av Malin - 3 februari 2015 19:50

Åkte som sagt till vårdcentralen idag efter skolan och tog massa blodprov och kollade min mage eftersom jag har så j*vla ont i den och haft det sedan innan jul..
Efter så skulle jag till sidsjön med Ida men när jag testade pjäxorna så kände jag att nej detta kommer inte mina fötter klara av, för jag fick så ont i dom .. Vilket var jätte tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att åka för det var 2-3 år sedan sist. Fast sedan kom jag på att det hade inte vart så smart att åka direkt från vårdcentralen där jag tog 4-5rör med blod direkt till skidbacken, tagga svimma av mitt i backen, haha.
Har iaf precis ätit och sitter å fryser framför brasan med en kopp varm choklad, vill inye börja bli sjuk :(

Av Malin - 3 februari 2015 11:55

As chill dag, började med film, sen hål, sen film, sen lunch och ska snart ha musik sedan svenska och sedan sluta för jag ska till vårdcentralen och ta blodprover :( sedan vidare till sidsjön med ida.

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards