MallizBrallis

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Malin - 1 februari 2015 21:25

Grattis på 21 årsdagen Harry :D<3<3<33

Av Malin - 1 februari 2015 15:27

I fredags kom äntligen min januari Glossybox! Sakerna i -

-först var det en full produkt från make up store och det var en ögonskugga i grön, inte riktigt min färg men det är väl värt ett försök.

- sedan fick jag 2 mindre förpakningar på balsam och schampoo från Dove och de luktar väldigt gott. kommer nog använda dom om jag ska åka bort något.

- sedan var det en rosa toner/ansiktsvatten från kueshi som lukta as gott och jag har använt den sen jag fick den och min hud är så mycket bättre. jag blir lätt torr i ansiktet på vintern, men inte nu längre!

- sedan var det ett nagellack, något med garlic/vitlök i som stärker och gör naglarna hållbarare och det har sedan visat bra resultat!

- sist men inte minst ett läppbalsam från ett märke som jag inte vet vad de heter men för var 1000 produkt som säljs adopteras en föräldralös gorilla. har sett massa glossybox unboxing på youtube och alla bara klagar och klagar på den och jag tycker det är så onödigt för att de säger att de inte får nån produkt när de tar på den och JO det får man! men ingen av dom testar den på läpparna ens.. och msn brhövder inte alls mycket produkt på läpparna för att det ska funka bra, utan lite räcker och den återfuktar direkt jätte bra och läpparna blir supper lena. Dock luktar det inte så gott men det är inget som stör en när det väl används.


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards