MallizBrallis

Alla inlägg under januari 2015

Av Malin - 10 januari 2015 19:45

mamma tycker jag ska synas när jag går hem från bussen, finfin lysande lampa hon köpte till mig ... ((:

Av Malin - 10 januari 2015 19:14

Trerätters middag hos gudmor

Av Malin - 8 januari 2015 16:31

har precis klarat av 2015's första skoldag. Den gick hur snabbt som helst vilket är skönt! Ska snart ta bussen hem

Av Malin - 7 januari 2015 18:25

Tog en sväng till stan med mamma idag sista dagen på lovet innan skolan. Gick runt en sväng på stan, jag köpte 2 nagllack, blond hårfärg och till sist blev det Clear-up Strips det är som stips som du har på finnar och pormaskar som försminskar orenheter osv.   Sedan åt vi på min gudmors resturang, det vart lax och efter det vart det frozen yoghurt <33 mm, tagga skola imorgon :(

sedan påväg hem så åkte vi till affären och köpte hårfärg och massa apelsiner, för sedan när vi åkte hem så gjorde hemmagjord apelsin juice, som är så sjuukgt gott! och sedan färgade jag faktiskt håret blondare. Har fått lite små kommentarer att mitt hår har börjat sett gult ut och jag har tagit in det och idag tog jag till att fixa det, för det såg sjukt gult ut. Färgade som en ombre eftersom jag hade ganska så mörkt upptill men färgen jag färgade blev samma för som min vanliga hår, eftersom jag bara färgade topparn.   ni kanske inte ser skillnad, men det är inte heller världens skillnad men det var skillnad nog för mig!


bloggade inge igår, slappade först på dagen och sedan mot kvällen tog jag en sväng in till matfors och var där ett tag.

           

Av Malin - 4 januari 2015 16:28

Hello, jag har inte riktigt berättat va som hänt de senaste dagarna - tänkte göra det nu.

i fredags efter shoppingen i birsta åkte vi hem, jag fick panik städa på mitt rum och bygga upp klädstågen från ikea så jag kunde hända min kläder där. Sedan ner och hjälpte till med maten för vi skulle ha gäster när som helst då. vart lite blandning på maten. kött med pasta / pasta med spenat i / potatis klyftor / och sist potatis kaka å grönsaker till det! det var iaf Jessica och hennes familj som kom på middag och åt.


lördagen, vaknade vid 11 åt frukost och sedan vart det en sväng till affären för att köpa saker till lördags tacosen eftersom vi äter tacos varje lödag. och eftersom det var min syster och hennes kille som kom på middag så var det super viktigt för henne att få tacos här på en lördag, haha! men det har vart en tradition vi haft sedan ida föddes. Det var tillochmed pappas och idas tradition inannan min mamma ovh pappa ens träffats. Snart 22 år!

dom kom iaf på middag och det var jätte mysigt, peter fick sin efterlängtade ''hämd'' julklapp utav pappa (pappa hade slagit in paket i paket i paket osv..), och sedan pratade vi mest hela kvällen.


idag så vart det frukost framför tv:n vid ett tiden, bara en slapp dag, middag snart - makaroner och korv.


inge liv

   

Av Malin - 4 januari 2015 15:45

Har precis gjort en beställning på www.glossybox.se/referal?CI=MTM4MjY1 som var en julklapp jag fick, och då får man en box varje månad med 5 olika skönhetsprodukter i. jag fick en prenumeration för ett helt år, denna månad kommer det vara en fullsize av en produkt från makeup store och jag längtar till jag kommer få den!

här var det en länk till en sneak peak till vad som man får i januari månad, vågar dock inte kolla på den men det kanske är kul för et arr kollad vad det är å så, för det är en jätte rolig sak att får i varje slut utav månaden!

den länken här: http://campaigns.glossybox.co.uk/uk/january_2015_sneak_peak


 

Av Malin - 2 januari 2015 19:05

var på Birsta idag med mamma å ha handlade lite. Det vart en locktång, 2 halsband och en klädstång och 16 vita galgar.

Fick även hem en beställning från www.smink.net tro jag det hette, och där fick jag 2 sminkpaletter ~

Äntligen min älskade concealerpalett som var suuuuper bra!

Det vart även ett läpp stift/syl/glans har faktiskt ingen aning vad det är men det gör läpparna större och jag kan bara säga att det inte funkar, det klias, bränns och sticks bara..

Av Malin - 2 januari 2015 09:52

ganska lustigt ändå att jag nominerade alla i min familj + mormor till GIVING SEASON lager 157 och 3av5 vann en julklapp var, även Elias och mormor vann En varsin, sjukt glad!! Och tävlingen var för hela Sverige osv, tur tjej!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards