MallizBrallis

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Malin - 31 januari 2015 20:28

månadebs favoriter ~


1. I julklapp så fick jag en svart mjukisdress från Cubus utav min mormor. Jag har 3 st därifrån sen innan och jag har typ fått alla dressar därifrån utav mormor, haha men var tvungen och önska mig en neutral färg också. Dom är iaf jätte sköna på och okej pris för dom, 199kr del på Cubus då. Jag bodde i den hela jullovet, haha. Rekommenderar ifall du älskar mjukisdressar!!
2. Har även ett batist torrschampo med xxl volume, och ja det gav verkligen volym och det såg fräscht ut hela dagen, den finns på Kicks och hm, 69-89kr (runt där.)
3. I julklapp utav min bror fick jag fyra st OPI nagellack som är suuuuuuper bra!! Kanske bara använder svart å rosa men får se om de andra kommer användas, hoppas på de iaf. Har tyvärr ingen aning vart de kommer ifrån :/
4. Fick ju byta min locktång som jag fick i julklapp till en annan locktång. Köpte den på Åhléns och det är en Björn Axén locktång och det kostade runt 500-600kr. Den ger stora och tjocka lockar vilket jag älskar!
5. One Direction släppte ju deras album för ett tag sedan och i de albumet fastnade jag för färdigt många låtar och en låt lite mer än de andra om jag vågar säga de ;) det var iaf låten Spaces och jag älskar texten till den, det var nog därför jag fastnade för den. Sök och lyssna på den. One Direction 2 månader irad.
6. Och ja denna månad kommer det en Ellie Goulding låt igen också, för jag bara älskar henne!! Henne röst är ju helt amazing!! Girl Crush på högnivå på hennes röst!
Låten denna månad heter Love Me Like You Do och gush vad den är bra, dör ju!
7. Sedan så klickade jag hem min efterlängtade concealer från Mac som heter Mac Pro longwear och den finns på kicks.se för 180kr. Och jag måste säga, den var inte lika bra som jag hört och förväntade mig.. Den hann å torkan innan jag ens hunnit blandat ut den.. Lite tråkigt men får väl ta å bli snabbare då. Fast den var väldigt täckande, på mörka ringar iaf!
8. Har nyligen köpt in en genomskinlig hår olja som luktar gudomligt gott! Jag var ju tvungen att sluta med min gula olja för min hår blev bara gulare och gulare.. Så jag hittade denna hår olja från schwarzkopf på Lindex, fast vet inte vad den kostade men rekommenderar denna för den luktade så gott och den reparerade slitna toppar jäääätte fort, tillochmed så att jag blev alldeles förvånad!

Av Malin - 31 januari 2015 10:07

hann aldrig slänga in nå inlägg igår. Jag var iaf hos Maya och vi gjorde jätte god mat med en mini paj son efterrätt

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards