MallizBrallis

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Malin - 19 januari 2015 16:39

Sist jag blogg var i torsdag (förutom förut) och det beror på att jag varken har haft tillgång till nån dator eller internet under torsdagen. Och på fredagen så fick jag å Emma sluta tidigare för att göra ett skolarbete hemma så åkte vi åkte hem till henne och började filma till skolarbetet och det var jätte roligt men nu är det bara redigeringen på filmen som fattas, på min film iaf.
På lördagen så var jag ute på en promenad eftersom det var väldigt fint väder och gjorde lite hemma träningar, sedan slappade jag resten utav dagen.
På söndagen så åkte vi skoter på sjön och grillade ute

Av Malin - 19 januari 2015 12:07

Har tyvärr vart jätte dåligt med inlägg de senaste dagerna.. jag har aft ganska mycket å göra och varit upptagen hela tiden, men ska ta en tid efter jag gymma idag och dra ihop ett inlägg med bilder och text vad jag gjort de senaste dagarna. 

(random bild:*)

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards