MallizBrallis

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Malin - 21 september 2014 22:00

Måndag imorgon, inget jag ser framemot .. Får dock en liten sovmorgon imorgon vilket är super.
Precis ny duschad å klar för att sova. Har varit sjuk hela helgen satt det är väl bäst att lägga sig nu så jag inte blir mer sjuk. Har haft feber och så det är därför jag inte bloggat så mycket.
Fick också precis veta att jag hade kemi läxa tills imorgon .. Få ta å rå plugga imorgon innan den lektionen då ..
Det vart mycket ".." detta inlägg kändes de som, men som vanligt är söndagar min oturs dag ..

Gonatt ~

Av Malin - 21 september 2014 17:37

Hur bra är inte deras nyaste låt Fireproof, seriöst kär iden!! grät typ första gången jag hörde den, haha!

också i början utav denna video (jag nu ska visa) så är det från förra året när dom tältade i sverige och alla instruktioner på att bygga upp tältet stod på svenska, haha!! garvade ihjäl <333

och jag pratar såklart om One Direction! <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards