MallizBrallis

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Malin - 11 september 2014 20:24

Började dagen med å åka till stan med båda A och B, var på nå "framtidståget", lite om gymnasiet hur det kan se ut för en i framtiden å så.
Var där nån timme med våra klasser och andra 9:or från andra skolor.
Också var det två stycken frågor man fick där asså alla där fick svara å två stycken kunde vinna ett pris. Å såklart var det våra två smartaste i min klassen som vann båda frågorna, haha.

Sedan vart det lyx lunch !! Å senare på kvällen så gymmade jag å Ida en 50 minuter. Tagga träningsverk imorgon.

Av Malin - 11 september 2014 20:15

Shiit, åkte precis motorcykel med min systers kille. Känner mig fett cool nu!! Det var as härligt känsla å få åka.

Dålig kvalitet på bild collaget eftersom jag har printscreena den (;

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards