MallizBrallis

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Malin - 5 juli 2014 18:47

Tänkte ta en blogg pause nu. Imorgon är det min sista dag att kliva upp tidigt och på måndag ska jag bara sova. Kommer säker små blogga lite då å då. Men inte ofta alls. Känner att nu är det sommarlov på riktigt för mig (med sovmorgon) och då känner jag att jag inte vill stressa å så ..;)

Av Malin - 5 juli 2014 18:41

Börjar med igår, kom hem halv 4 såg på en serie å duschade, sedan åkte vi iväg på middag.

Klev upp 8idag klädde på mig å bara slöade sedan så pkte jag mot kyrkan vid halv så jag hade 30min på mig att komma till kyrkan och det tar ca 10min för mig å cykla annars men idag var jag så trött satt jag tänkte att jag kunde cykla hur sakta som helst och inte komma försent. Cyklade typ i sömnen .. Haha.
Repeterade jätte mycket idag i nästan 2timmar tills imorgon. Gick pizza idag i kyrkan, fast jag tog kebab haha.
Kom hem 5 idag och började först med att göra tråtorna tills imorgon.

Maten vi blev bjuden på igår. As gott!!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards