MallizBrallis

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Malin - 15 juni 2014 23:08

Inget kan slå denna helg asså! Den har varit så himla grym!! Haft mycket pengar=mycket shopping. Varit i Stockholm, ätit hotell frukost, bara varit jag å pappa och det bästa av allt varit på ONE DIRECTIONS KONSERT. Som var awsome!!! Nästa så att jag har en helt annan bild utav dom! En mycket bättre! Älskar dom ännu mer nu!!! 14/6-2014 <3<3 bästa som har hänt mig. Lätt att jag går nästa år också om dom kommer till Sverige sattsäga!;)
Skönt att äntligen få vara hemma!! Rensade ut gadiroben nyss så jag skulle få plats med allt de nya. Fick ta bort lite tjocktröjor så allt skulle få plats.
FÖRE (1) EFTER (2)

In köpet från idag. +en parfym till Elias ;))

5SOS

Av Malin - 15 juni 2014 18:59

Konserten igår var helt fantastisk. Det var mycket mera fart i låtarna live.

som förband var det 5sos (5 seconds of summer) som också var sjukt duktiga! har lyssnat på deras musik de 3 senaste månaderna så jag skulle veta på ett ungefär vilka de var och hur deras låtar var. kunde kanske 3 st låtar iaf.

alla var så roliga och snälla utav sig (dom verkade de iaf, haha)

kommer bara att ladda upp bilder nu. det tar ju hundra år för videorna att laddas upp.. satt inga videors nu ..:(

29 bilder blev det! intresserad utav att köpa något bild utan mitt namn på så är det bara att kika mig: Malliz14 så kan vi diskutera priser och sånt där. 

hoppas ni gillar bilderna. det var sjukt svårt att få bra bilder eftersom dom rörde på sig hela tiden, men några bra blev det!


                                                                                

Av Malin - 15 juni 2014 00:47

Shoppade idag igen, haha. Vart lika mycket saker som igår (11) fast mycket billigare, vart kring 1500kr.
Jag har ju sparat pengar sedan i oktober till att få stor shoppa i Stocholm den helg. Satt pengarna går till något jag sparat till.
Vart nöjd med dagens inköp också.
Kom nyss hem efter one direction konserten och är as glad !!!:D har fått så sjukt fina bilder med kameran!!! Kommer att ägna hela tågresan att redigera och ladda upp och fixa bilderna från konserten som jag sedan ska lägga upp här!!<3
Ska sova nu, nattiii

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards