MallizBrallis

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Malin - 12 juni 2014 23:07

Vet att jag ser helt trött och efterbliven ut.. Men tänkte visa hur jag tänkte sminka mig imorgon till skolavslutning och visa skillnaden :*
Och ja, jag har ett myggbett på kinden ..:( haha

Av Malin - 12 juni 2014 12:16

Haha, ser på smurfarna 2. As bra ju!!!

Av Malin - 12 juni 2014 09:35

Har varit dålig på att blogga nu, men jag har 1 förklarning till det! haha.

det var så att i tisdags kl3 så åkte men full laddad mobil till ett ställe med klassen eftersom vi skulle tälta där. det jag insåg då var ett det varken fanns någon signal till att sms/ringa eller nå 3G.. och det är inte slut .. det fanns inga eluttag och ingen toa (das). satt jag ring runt där över 100 meter hit och dit för att leta efter tecking. men hittade ingen och därför kunde jag inte blogga då. 

vi badade och grillade korv och så, vi har ungefär halva klassen, och det var ju lite tråkigt eftersom det var ju ''klassensdag'' fast vi var bara hälften. vissa kunde verkligen inte med vissa kunde men kom inte ändå. och det var lite tråkigt tycker jag. sedan mot kvällen åkte väldigt många hem för dom ville inte sova över.

vi hade ett STORT millitär tält som vi sov 5 st i. vi hade en jätte stor madrass som vi alla delade på med 1 täckte och 3 filtar.. kan ju säga att jag frös.. dom andra 4 + 2 av våra lärare som var dom sov i en liten stuge bredvid och dom frös inte alls dom..

Ida tog ett bad vid 2 (vid bodde typ på en strand). Lukas hade min sovsäck som han rullade runt med ute och somnade i under ett bord. Vi i tältet var inte så tysta, haha. dom andra i stugan hade tydligen legat vakna och inte kunna somnat för att vi hade låtit för mycket, vi hade lite roligt iaf.  vi skrek å pratade högt, körde nån lek där vi tejpade ihop ben och hoppade runt sådär 4 på morgonen. jag fick massa skratt anfall under natten coh kunde verkligen inte sluta skratta. tillslut så gav vi oss alla och somnade vid 5. sedan vaknade jag fem i 6, sedan fem i 7, och sedan fem i 8 och då fick jag upp. ganska så lustigt att varje gång jag kollade på klockan så var den alltd fem i.

(Onsdag)

när jag vaknade hade jag 50% batteri och det tyckte jag att jag hade gjort bra att sparart på den i faktiskt 17 timmar, haha den du!

sedan åkte vi hem. min mormor kom och hämtade mig och 2 till.


jag var hos mormor ett tag sedan åkte jag hem och plockade in alla grejor. sedan for jag och mamma fram mot ''byn'' för jag skulle hämta upp en jätte bra locktång som jag tänkte använda när jag ska till one direction utav en kompis <3. sedan åkte jag till emma för vi skulle fixa oss eftersom vi skulle till niornas avslutningsmiddag och servera. Dock så serverade jag inte. Men jag hjälpte till med massa förbredningar istället.

det var faktiskt väldigt roligt!

(Torsdag)

Jag vaknade idag vid 9. ingen ahde väckt mig. men jag hade kommit överens med mamma att hon fick väcka mig om hon kände för det eller inte idag eftersom jag sovit så dåligt 2 nätter irad och att jag kände mig dålig. vaknade upp med feber idag iaf, men det beror nog mest på att jag sovit för dåligt. somnde 8 igår för jag var så trött det kändes som att klockan var runt 11, hahha trött tjej.. :*

nu sk jag ätligen se på säsongs start på Pretty little liars <333333333333333


bilder från tältningen och igår :*

                   

           

Det var länge sedan jag gjorde ett sånt hära stort inlägg! tog mig faktiskt bara 30 minuter för mig att göra. Tur man är snabb på fingrarna, haha ;) puss:*

(Förlåt för stav fel)

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards