MallizBrallis

Alla inlägg under maj 2014

Av Malin - 10 maj 2014 12:27

Vaknade innan 10 idag utav allt byggande utanför huset, pappa håller på att fortsätta bygga på våran altan. Har precis sett klart på en film och ska snart se det sista avsnittet utav Kyle XY på tv:n. Har precis ätit frukost också.
Testade mina nya nagellack och dom var faktist ganska så bra! Kolla upp vad det kostade och så, och då kostade kitet med 3st i runt 400kr och singel nagellacken kostade runt 70-80kr, satt det det väldigt lyckad vinst ändå! Den ändå dåliga med dom att man måste ta av locket för att öppna dom och att dom är jätte trög att öppna/skruva upp. Svårt att förklara men kan lägga upp bilder senare på hur jag menar.

Av Malin - 10 maj 2014 00:15

Haha, jag började ärligt gråta när han dog :( (The vampire diaries)

Av Malin - 9 maj 2014 19:37

Jag ba tog och vann en tävling på instagram :D, för ca 2 månader sedan så var jag med i massa olika tävlingar på instagram jag hade inte förväntat mig att vinna nått utan deltog bara för skojs skull! Också hände det! Jag vann, vart helt chokad när jag såg det i kommentarsfältet att jag hade vunnit. Mailade lite med dom och så, men det vart massa fel och så, så jag fick det inte förrän idag (ca2mpbader senare) och det är jag lite besviken på men som man säger "om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge" ;) är ifall jätte nöjd nu!

Av Malin - 9 maj 2014 11:45

Tog å åt pizza på spice idag med Emma, Alex o matte. Sedan så tog vi Emmas epa och hämtade matte, fett swag hahah

Av Malin - 9 maj 2014 07:51

Åkte hem vid 2 igår istället för halv 4 för jag hade sån migrän och ont i magen så jag åkte hem istället. Fick inte sova för mamma för hon påstod att jag kan må dåligt för att jag har sovit för mycket, jag ba va? Kan man ens göra det ? Och ja tydligen, satt jag fick vara sitta och vila och inte göra något alls, fanns lixom inget att göra .. Mådde bättre efter middagen så då städade jag lite hemma. Som en liten överraskning till mamma eftersom hon inte skulle komma hem föränn kl 12 eller nått.
Har precis kommit till skolan och ska snart ha engelska, där kollar vi på en film som heter Alive. Rätt så äcklig men annars helt okej !

Av Malin - 8 maj 2014 10:43

Asså gråter!! Råkade göra sönder mitt favorit skal :((

Av Malin - 8 maj 2014 07:30

Har tänkt att plugga till prov och sånt igår kväll men jag var så less och trött på allt så jag gick å la mig med kläder, smink å allt på kl 6 igår kväll, vaknade 6 imorse så nu är jag väl utvilad med 12timmars sömn!
Är påväg till skolan just nu. Ska bog träna efter skolan eller nått, skriver senare !:*

Av Malin - 7 maj 2014 14:07

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards