MallizBrallis

Alla inlägg under maj 2014

Av Malin - 26 maj 2014 21:16

Tänkte ha shorts på mig idag och är verkligen glad att inte jag inte valde det!! Vart så sjukt kallt idag.. :( tur att det blir finare väder till helgen !!! Något varmare iallafall.

Av Malin - 26 maj 2014 10:21

Somnade sent inatt.. satt är jätte trött idag. Hade matte precis har har precis lärt mig hur man räknar det men nu hade jag världens hjärnsläpp .. Att räknade fel hela tiden och föll på och somna hela tiden..:(
Känner mig såhära nu!!

Av Malin - 25 maj 2014 21:13

Grattis på morsdag mamma! Du är den bästa mamman man någonsin kan önska sig!! Älskar dej tusen varv runt jorden !!!<3
Hade tyvärr ingen bild på oss :(<3

Av Malin - 25 maj 2014 16:16

Åkte till birsta med pappa och Elias för dom skulle kollar på nå cyklar och köpa blommor så dom släppte av mig på birsta så gick jag där helt själv och kollade lite. Hade ett presentkort på Gina satt jag slösade inge pengar ;)
Köpte iaf ett halsband, 3 nagellack och 1par hårsnoddar där.
Nagellacken hittills är väldigt bra! Dom torkade snabbt, målade på lite snabbt så ni skulle få se hur det ser ut på!:)
Sedan gick jag till hm och köpte ett rosa lip tint.

Av Malin - 24 maj 2014 23:36

För er som inte vet.. Är det sommar lov om 20dagar!!!!:D iallafall för mig<3

Av Malin - 24 maj 2014 18:07

Vaknade kvart i 8 i morse å duschade sedan cyklade jag till kyrkan ca 3km eftersom vi hade träff med konfrontationen och sedan åkte vi buss mot stan och sedan gick vi därifrån och tillbaka på en pilgrims vandring. Och vi gick då 14km och sedan så fick jag gå ytligare 1km för att möta mamma satt det blev ett hård träning idag, haha!! 18km faktist!! Jätte nöjd! Fin röd bränna man fick också ...

Av Malin - 23 maj 2014 23:29

För er som inte vet så ska 5 seconds of summer (5sos) vara förband för one direction i sommar! Du som ska dit och inte vet vilka 5sos är så är det nog bäst att ta å söka på dom på Spotify eller nått och ta å lyssna på deras musik inför konserten !!!!;)
Alla låtar dom ska spela:

Av Malin - 23 maj 2014 22:39

Bara 18 dagar kvar tills pretty little liars är tillbaka :D <33333 längtar!!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards