MallizBrallis

Alla inlägg under maj 2014

Av Malin - 7 maj 2014 12:14

Hade först engelska som vi kollade film på, sedan så tog vi bussen till stan och där var vi på nå gymnasie mässa som vi fick kolla på massa olika gymnasium osv. Kom tillbaka för ca 50min sen och nu har vi inte lektion föränn kl 1, och då är de bild.
Just nu så vill jag bara hem och sova för jag har så ont i mitt finger sen igår.

Lyssnat på Michael Jackson ändå sen imorse <333

Av Malin - 6 maj 2014 17:48

Har öppnat paketet nu och det var en body mist från the body shop i lukten jordgubb. Luktar så sjukt gott! Och håller väldigt länge på lukten.
Tur att man har så snälla mentorer att man får presenter !<3

Av Malin - 6 maj 2014 14:27

Hade sy slöjd idag och det sista jag gjorde var att sy mig själv i fingret, asså jag sydde igenom fingret. Hade en tråd på båda sidorna utav fingret, gjorde inte ont till en början men sedan kom det blod och chocken släppte och då började det göra jätte ont ! Så jag grät väldigt mycket då.
Sedan så fick jag en present utav min lärare eftersom jag och 2 till hade sålt viss mycket saker till klasskassan och då fick vi ett "pris" var. Har dock inte öppnat den ännu, men jag skriver senare vad det är !

Av Malin - 6 maj 2014 11:50

Snart på med shortsen !

Av Malin - 5 maj 2014 19:56

39 dagar kvar till skolavslutning och vi går bara nästa bara hälften utav dagarna i skolan. Och då åker jag till Stocholm och sedan dagen efter blir det one direction konsert !:D
KOM IHÅG ATT JAG SÄLJER 2ST VIP BILJETTER!!!!!

SOV

Av Malin - 5 maj 2014 19:32

Åke hem tidigare från skolan idag för att jag inte mådde nå bra. Kände redan imorse att det skulle bli en skit dag. Så jag åkte hem vid 2, kom hem halv 3, sov till 4, mötte upp Elias (eftersom han åkte buss hem, tog ca 30min) sedan gick jag och la mig igen ca halv 5 och vaknade nu (halv 8). Mår inge bra alls, tror jag har feber.? Och jag har nog inte haft feber sen jag var typ 10. Har aldrig det. Så då är jag verkligen sjuk.

Han ser väldigt sur ut, men han är trött han med ;)

Av Malin - 5 maj 2014 07:58

Ni missade väl inte sesong start utav awkward igår ?

Av Malin - 4 maj 2014 14:40

Har laddat ner appen Run Keeper, som hittills är sjukt bra tycker jag! Den räknar allt när man är ute och springer/går, och den har olika scheman som den går efter och den har också olika teman. Svårt att förklara.
Var ute i 30min och gick/sprang. Sedan så räknar den hur mycket kalorier man tappar och allt! Appen är sjukt bra! Rekommenderar!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards