MallizBrallis

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Malin - 31 maj 2014 23:26

Tipsar på söta bikinis från Cubus !:*

Av Malin - 31 maj 2014 23:24

Fick gäster såhär helt plötsligt på en lördag kväll, helt okej kväll! Mysigt!

Av Malin - 31 maj 2014 16:25


Sista dagen innan juni, alltså är det dax för maj's favoriter
1. För är det 3st låtar som jag är sjukt kär i! Först är det problem med Ariana Grande. Jag verkligen älskar låten.
Sedan så är det I'm Ready med AJR. Låten är lite speciell men jag älskar verkligen den! Hade svårt för sen i början men nu så är jag bara in löv i den!!
Och den tredje låten är Bad med David Guetta. Gillade inte heller denna låt i början men nu tycker jag den är väldigt bra! Äskar den helt enkelt !!
2. Mitt nya lip tint från hm för 40kr. Färgen håller i evigheter (typ haha). Nej men färgen är jätte pigment och färgen lyser veklingen upp. Somnade med lip tintet på läpparna och dagen efter när jag vaknade hade jag fortfarande kvar färg lika stark men bara lite utsmetat bara;)
4. Denna månad har jag ätit hur mycket jordgubbar som helst, och vem älskar inte det?! Alla måste väl älska de!
5. One Direction's nya parfym That Moment är också en av månadens favorit! Hade den dock inte än men köper väl den framöver! Prutar på mig den varje gång jag går förbi parfymen i nån butik, Hehe. Finns på Åhléns och kicks för olika priser.
6. Min militär jack älskar jag verkligen! Jag tycker den passar till det mesta! Köpt från nelly.com
7. Denna månad har jag sett filmen "THE CALL" som var så sjukt bra! Den bästa jag sett på länge! Sjukt spännande och lite små äcklig. Den är från 15, satt jag rekommenderar den till er!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards