MallizBrallis

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Malin - 27 april 2014 20:28

VIP "ROCK ME" (EARLY ENTRY) TOUR PACKAGE 

  • Ståplatsbiljetter i röd främre ståplats-sektion.
  • Tillgång att få komma in i arenan före dörrarna öppnas för ordinarie insläpp
  • Exklusiv turné gåva per besökare (delas ut på plats) " Laminat som souvenir från turnén (delas ut på plats) 
  • Har 2 st biljetter som säljes för 1550:- st eller högstbjudande. Köpt för 1557:- st.
  • Biljetterna kan skickas eller överlämnas enligt överenskommelse.
  • Säljes för vi fått tag på sittplatsbiljetter istället.



     

Av Malin - 27 april 2014 20:08

Jag vet att de inte står konfirmera mig, det står något helt annat. Det var mobilen själv som bytte ord och jag såg inte det förrän jag sparat inlägget och jag har ingen dator att ändra det på ännu, så det får stå som det gör nu till jag får tag i en dator (eftersom jag inte har en)
Puss

Bjuder på en rolig bild! Kolla haha <3<33

Av Malin - 27 april 2014 12:23

Varit så duktig och gick till kyrkan idag! Även fast jag måste.. Gå ju i konfrontation och då måste jag gå minst 10ggr på gudstjänst innan jag kan konfirmera mig. Lite drygt fast har faktist gått 5ggr hittills.
Ska nog fortsätta med att rensa på gården idag med .. Så sjukt drygt de med!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards