MallizBrallis

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Malin - 19 april 2014 16:53

Austin mahones nyaste låt som nu finns på iTUNES. Låten kom ut igår!

Av Malin - 19 april 2014 13:10

GUD, har ingen aning om vad jag ska blogga om .. väntar in gäster från göteborg och min syrra och hennes kille.

imrogon så åker jag till bollnääs till min kära kusin. tror jag ska ta en bloggpause snart.. :(

1 för att jag inte rktigt vet vad jag ska blogg om och 2 för jag kanske ska göra ett val med mina föäldrar och då går det inte och blogga, mer om det valet imorgn eller senare.


igår kväll så hade jag ju gäster men sedan vid 9 kanske det var så kom ida och hämtade mig och då drog vi över till några andra kompisar och var med dom några timmar och sedan hem igen och sov eftersom vi skulle få gäster tidigt idag. 


har precis varit på ica och köpt ben&jerry för er som ville veta de.

det är jag o elias som ska göa ma ikväll, det blir kyftpotatis i ugn och grillat.

           



Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards