MallizBrallis

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Malin - 17 april 2014 19:46

Har precis öppnat 2st påskkort, ett från farmor och ett från farfar med 100kr i. Sedan så fick jag ett påskägg utav mamma o pappa och ett presentkort på 150kr
Love U <3

Av Malin - 17 april 2014 17:51

I 1veckas tid nu har jag använt ett nagellack som gör så att naglarna växer fortare, och jag kan bara säga att det stämmer så himla bra, på bara 3dagar visade lacket ett resultat. Nu har det gått en vecka och mina naglar är inte överdrivet mycket längre men mycket längre än en vecka tillbaka!
Kolla bilden nedanför för att se skillnaden !

Nagellacken kommer från oriflame. Bild på lacket nedanför. (Det är grönt)

Av Malin - 17 april 2014 17:14

..tillbaka imorgon :DDDD GLAD !!

Av Malin - 17 april 2014 16:54

Idag fick jag iaf sova ut länge! Fick vakna helt själv och bestämma själv när jag skulle kliva upp och äta. Det bästa som finns.
Sedan kom det tråkiga .. Har städat ändå sen 12 idag.. Det är ju påsk osv, så att vi ska ha gäster och sånt över helgen.
Ska bara fixa det sista på mitt rum och sedan är jag äntligen klar.
Blir tacos ikväll istället för på lördag, ska äta taco på en torsdag ? Haha, känns konstig att äta det idag istället för på lördag. (Äter taco varje lördag, fast denna helg ska vi äta påsk mat)

Haha jag bjur på en rolig bild, haha garvar

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards