MallizBrallis

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Malin - 5 april 2014 21:44

Saknar mitt blonda hår så sjukt mycket!! Ångrar att jag färgade det från första gången.. Vill ha tillbaka mitt narturliga hår !!

Av Malin - 5 april 2014 14:55

Lite bilder på hur mitt rum ser ut :*

Av Malin - 5 april 2014 14:48

Längtar så fan !!!! <33

Av Malin - 5 april 2014 14:10

1: Vad har du på dig? Ett par svarta jeans. Och en grå "magtröja" med svart text på
2: Någonsin varit kär? Japp
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Ja
4: Hur lång är du? 1.65
5: Hur mycket väger du? Ärligt, ingen aning. Även om jag visste skulle jag inte sagt det!
6: Några tatueringar? Nej
7: Några piercingar? Har 5 hål i örat bara
8: OTP? (One true pairing) Zayn Malik och Perrie Edwards
9: Favoritprogram? Vampire diaries och teen wolf
10: Favouritband? One direction helt klart!!!
11: Någonting du saknar? Min kusiner :*
12: Favoritlåt? Just nu så är det beating heart med elle goulding
13: Hur gammal är du? 14år
14: Stjärntecken? Vågen
15: Någonting du letar efter hos en partner? Rolig humor, snäll o omtänksam
16: Favoritmotto? Yolo, fast ne. Jag har inget speciellt
17: Favoritskådespelare? Dave Franco, Channing tatum, Dylan O'brien
18: Favoritfärg? Rosa, lila och svart
19: Hög eller låg musik? Hög
20: Vart går du om du är ledsen? Min säng
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Från 1 kvart upp till 1h
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? 70min, frukost på 15min, kläder 10 min och sminket på 45min.
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej
24: Turn on? Roliga killar, fint skratt o leende.
25: Turn off? Själviska, bild tiggande killar
26: Anledningen till att du började med Bloggning? Många runt omkring mig hade blogg så jag ville också testa.
27: Rädslor? Mörker, insekter
28: Senaste saken som fick dig att gråta? När jag var sjuk.. Hade sån himla migrän
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Inatt till min mamma
30: Meningen bakom ditt Bloggnings-namn? Mina kompisar "döpte" om sig med Z:an i deras namn och då ville jag också testa det och då sa jag det till min kompis och min mamma sedan så varje gång jag är hos denna kompis säger hennes pappa alltid ''tjenare mallizbrallis" och det blev en så rolig grej så min familj säger också så till mig.
31: Senaste boken du läste? The Iron king, järnriddaren
32: Boken som du förtillfället läser? Samma
33: Senaste programmet du såg? Austin och ally igår, haha
34: Senaste personen du pratade med? Elias
35: Förhållandet mellan du och den senaste personen du smsade med? Det var Emma på kik, hon är en av mina bästakompisar.
36: Favoritmat? Inget slår pappas spagetti och köttfärssås
37: Plats du vill besöka? New york, Frankrike, USA, Grekland
38: Senaste platsen du besökte? Ica
39: Är du kär? Nej!
40: Senaste gången du blev förolämpad? Ingen aning
41: Favoritsmak på godis? Choklad och sura
42: Vilka instrument spelar du? Kan inte spela..
43: Favoritsmycke? Mitt nya halsband
44: Senaste sporten du spelade? Lacross på idrotten för nån vecka sen
45: Senaste låten du lyssnade på? (Fkn) best friend med the janoskians
46: Favoritraggningsreplik? Ey bby är du snickare för vår dejt på fredag är spikad och klar
47: Har du använt den någon gång? Nej, hahaha
48: Senaste gången du var med någon? Igår, var med Ida.
49: Vem borde svara på de här frågorna nu? DU, du borde svara på dom hära frågorna nu

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards