MallizBrallis

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Malin - 27 mars 2014 19:56

Ååh, mamma hade köpt hem ananas <333 and i'm loving it !!!<3 jag bara älskar ananas! Det bästa som finns! Bara de att jag inte riktigt tål det.. :( men äter det ändå, haha. Måste ju tåla lite ;)

Av Malin - 27 mars 2014 14:57

Säljer mitt bruna lös hår som använts 1gång i inte mer än 1h. Det är väldigt långt, 58cm.
Oäkta löshår/hårförlägningen. Säljs billigt ! Runt 100, eller bud vid flera köpare. Kontakta mig på fb (Facebook) malin malik ifall du är intresserad !
Inget fel på håret bara de att jag blev blondin igen och det är därför jag säljer det. 5 klipps i.
Färgen är i små skiftningar, ljus brunt med röda och mörkbruna slingor (ungefär)
ljusare toppar (organe aktiga)

Av Malin - 27 mars 2014 14:08

Har inte bloggat sen typ i förrgår .. Varit hemma både igår och idag. Har en jätte jobbig hosta, ont i halsen, migrän och ont i bihålorna .. Och tandvärk . Så jag har inte precis haft lust att blogga.
Elias tog en tidigare buss hem idag så jag gick och mötte han sedan hade ingen av oss ätit så vi gjorde tacos, och Elias tappade ut taco krydda över golvet, så duktigt :'))

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards