MallizBrallis

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Malin - 12 mars 2014 21:48

Dagen började med en enkel engelska lektion, sedan så tog hela klassen bussen in till stan eftersom vi skulle se på en teater. Direkt efter så skulle vi åka bussen hem, men så fick man stanna kvar i stan och betala för en senare buss hem själv, och det gjorde vi (jag, Emma och Ida, och flera till) hade 1h på oss innan bussen gick, det skulle inte vara nå god mat på skolan så vi passade på att äta på subway! As gott!!
Sedan när vi kom tillbaka till skolan så var det en halvtimme kvar tills nästa lektion som började 13.00 och det var våran sista lektion, så jag kan säga att det var en rättså chill dag!
Även om teatern inte var den bästa men ;)

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards