MallizBrallis

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Malin - 4 mars 2014 20:59

Sov ju hos maya inatt, hade mycet att prata om även fast vi träffades för 2veckor sedan. men det var väldigt mysigt!

åkte hem vid  12 tiden. åkte till mormor, åt lite lätt sedan kom mamma och då skulle vi gå till gymmet. Det blev en ort sväng för att mamma skulle på någt möte. sedan blev det flsk med brunaböner, eftersomd det är fet tisdag. Själv äter jag inte de utan bara fläsk. inte har det blivit nån semla heller.. inte för att jag äter de heller. sist jag åt det skulle man pula in hela semln i munnen för man skulle få en så mysig bild med grädda och sån ti aansiktet, och det var på dagis. det var första och sista gången jag åt de !!!

sedan på kvällen blev det top model. nu så ska jag se på teen wolf <33

   

ja.. bjuder på MIG! :))


Av Malin - 4 mars 2014 19:30

Kvällens avsnitt

     

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards