MallizBrallis

Alla inlägg under februari 2014

Av Malin - 5 februari 2014 10:40

Har idrott nu, men eftersom jag inte kan åka skridskor och ida och Emma har varit/är sjuka så fick vi gå en promenad, fast vi gick bara till macken och snart ska vi gå tbx.

Av Malin - 4 februari 2014 07:20

Hela familjen är hemma och sjuka, bara att hoppas på att man inte blir smittad. Känner mig trött och sjuk jag med, men försöker att inte bli sjuk.. Säker kört senare i veckan .:(

Av Malin - 3 februari 2014 22:20

Det var ta 3 betala för 2 på Gina, så då köpte jag 2 tröjor och 4 par strumpor. Sedan köpte jag ett nagellack på rean från hm. Sedan köpte jag min efterlängtade bikini <33
Gonatt :*

Av Malin - 3 februari 2014 06:56

Har precis gjort mig klar för skolan, sminkat mig osv. Ska snart klä på mig ytterkläder och gå ner.
Efter skolan blir det birsta, ska köpa en puderborste och en bikini, får se om det blir något mer!:) men puss :*

Av Malin - 2 februari 2014 12:45

Jag o mamma tog en sväng till kyrkan på gudstjänst eftersom jag måste vart på minst 10 gudstjänster innan jag ska konfrimationera mig eller vad man säger.. Kan ju säga att vi ångrar oss stort eftersom vi båda mår dåligt var det bara dåligt av oss att ens åka iväg .. Men men.
Kom nyss hem från de med. Nu ska jag spela hög musik och slappa :*

Bjuder på en jätte gamal bild på mig och Elias <33 när jag var 5 och elias var 4. från när vi var i Bulgarien. Kollade på ett bild spel från den semestern och sparade några bilder så jag var var tvungen att bjuda på en :*

Och en till :') tycker om bilderna så sjuk mycket. Tycker dom är så söta, hehe <3

Av Malin - 1 februari 2014 22:51

Äntligen februari, en månad jag gillar både mamma och Elias fyller år och sånt är alltid roligt! Gillar ordet februari, varför vet jag inte.
Just nu så lyssnar jag på Justin biebers nya album rätt så okej hittills!!
Jag ska försöka blogga mer och oftare denna månad! Förstår att det är ganska så tråkigt att läsa en blogg när jag sällan bloggar.
Idag så skulle jag igentligen vara med Maya men jag mådde så dåligt idag alla förutom pappa är förskyld, hoppas inte det blir värre iaf!
Ska snart gå och lägga mig för jag är så sjukt trött ..:/ men puss :*

Av Malin - 1 februari 2014 00:15

Jag tänkte börja med "månadens favoriter". Eftersom det är ett nytt år och nu månad och allt så tänkte jag börja med januaris favoriter

1. Först är det min one direction parfym.
2. Min plommonfärgade mjukisdress (bara överdelen på bilden).
3. Fit me foundation 115.
4. Austin mahone's nya låt "MMM Yeah".
5. Mina hörlurar från wesc som kostade runt 1000kr fast dom var på rea. Tro det är de bästa köpet jag gjort på länge och så värt pengarna!
6. Mina söta leopard färgade uggs.
7. Mitt senaste inköp, min iPad ! Sjukt nöjd med den !

Det är ingen speciell ordning på dem men om jag måste välja den absoluta bästa är det nog hörlurarna eller ipaden!

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards