MallizBrallis

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Malin - 26 februari 2014 16:27

Påväg hen från birsta nu och då när jag och Emma hade shopping pause så gick Anders bagge förbi, asså gud va coolt, han gick en meter från mig och jag började kall svettas och mitt hjärta stannade typ x)) fett coolt, och sedan när vi skulle ut till bilen så gick jag förbi Jens ullberg (en kille från ask) fett coolt, där så stannade hjärtat av förvåning x)
Bara en vanlig dag ;)

Av Malin - 26 februari 2014 14:16

Tog en liten pause från shoppandet och tog en fika, eller snarare en glass till mig och en cheeseburgare till Emma!

Av Malin - 26 februari 2014 12:46

Har precis ätit och har fått slutat "jobbet". Nu så sitter vi och väntar på bussen till stan och sedan ska vi vidare till birsta och shoppa lite! Tur man har en snäll mamma som låter en få slutat tidigare för att få shoppa lite!!!! <33

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards