MallizBrallis

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Malin - 16 februari 2014 16:15

Hejgen började med att jag slutade halv fyra och då åkte jag och mormor till stan för jag skulle möta upp ida och få en jacka utav henne, det var vädigt stressig eftersom hon skulle hinna med en buss så vi träffades 5 sekunder , haha.. men hon lovade att hon skulle komma nästa helg!


sedan åkte jag och mormor på rusta för att jag skulle köpa en alla <3 dags present och sedan lite godis, så när vi kom hem (till mormor) så var hela min familj där så det var bara att dela ut presenterna och jag fick jag med!

senare på kvällen så ringde maya och frågade om jag ville komma och sova hos henne, skulle redan sova hos henne dagen efter fast på fredagen skulle jag sova hos mormor för då är det närmare till maya, men så åkte jag till maya på kvällen och där hade hon 3 st andra tjejer hos sig som skulle gå nån timme senare, sedan så såg vi på film, somnade innan det ens hade gått 20 min utav dej , heheh x)


sedan på lördagen så skulle maya åka och rida och så, och jag är inget stort fan utav hästar så jag åkte till mormor ist i ca 2-3 h. Sen kom maya och hämtade upp mig så åkte vi hem till henne igen, senare på kvällen så ville vi inte vara kvar där så då fick vi skjuts till min mormor, där gick vi över till Preem och köpte lite godis och sånt, såg klar på filmen som vi sett natten innan, somande ganska så tidigt. Dagen efter åkte maya vid 12 för hon skulle bort och sedn dess så kollade jag på Big time rush, heter de så? iaf jag såg på det i flera timmar för det var massa avsnitt efter varandra, det är bara att erkänna all ni ser också på nikelodien och diseny channel, jag har iaf inte växt ifrån de! ;);)


kom nyss hem, ska snart hoppa in i duscha och sedan blire taco rester framför ''Are you the one'' en ny serie eller vad man ska kalla det på MTV, sedan efter är det awkward som jag älskar, så jag har paxat tv.n mellan 6-8 varje söndag. 


       

Av Malin - 16 februari 2014 00:52

En utav mina största drömmar !! <33

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards