MallizBrallis

Alla inlägg den 5 februari 2014

HEM

Av Malin - 5 februari 2014 21:56

Slutade 2 idag så jag skulle åka taxi hem. Men så kom den aldrig :o så jag stod där ute i ca 45min innan skolan fick ringa och kolla vrf taxin inte kom och så var det något fel på taxin .. Så vi fick åka med vaktmästaren med, haha låter as weird med han kör också taxi, tro ja x)
Men istället dör att komma hem ca 14.25 så kom jag hem tio över tre. Rättså drygt .. Sedan så dog min mobil och då hade mamma ring flera gånger och hon skulle säga att jag kunde gå till mormor för hon skulle till oss vid 3tiden för vi skulle handla, så det var ju ganska så typiskt ..:p

Av Malin - 5 februari 2014 13:01

Fett skönt en lektion kvar !!!

Av Malin - 5 februari 2014 10:40

Har idrott nu, men eftersom jag inte kan åka skridskor och ida och Emma har varit/är sjuka så fick vi gå en promenad, fast vi gick bara till macken och snart ska vi gå tbx.

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards