MallizBrallis

Alla inlägg under januari 2014

Av Malin - 7 januari 2014 21:02

Ja, första skoldagen efter jul och sånt gick väl bra!

blekningen på håret blev bra också. Det ända konstiga denna dag var att våran mentor hade bytt från en ericsson till en iphone 5s guld, hon visste knappt hur man kollade klockan.. typ alla elever var ganska så chockade och avis, hehe.

Det andra var att Ida fick platta Axel's lockiga hår så han till slut såg ut som en tjej back ifrån, Sedan så gjorde Tobbe eget hål i öret under matte lektionen, tog ett tag men han sparade ju pengar ;))

just nu så sk jag se säsong 3 part 2 av teen wolf :D längtat efter detta typ i 3-4 månader!!


bilder på håret kommer nog imorgon eftermiddag (före-mellan-efter)


   

Av Malin - 6 januari 2014 22:29

Guuud, vill inte till skolan imrorgon. har sakta med säker börjat gått tillbaka till normala tider att gå och lägga sig och att vakna. Går ju sådär.. Men det ska bli ganska så kul att komma tillbaka till skolan träffa alla och så, det ända man inte vill till är väl stressen och allt arbete. 

Idag så har jag bara varit hemma, förberett lite för imorgon. Hoppas bara på att de ska bli en lyckad dag imorgon.

Imorgon efter skolan så ska jag och Elias ska till stan och möta upp Ida, gå på stan en stund, sedan så ska jag slinga håret eftersom jag vill ha bort det bruna. så uräkta alla er som får se mitt fula hår imorgon.. ;)

nu ska jag lägga mig för att en kunna klara dagen imorgon!

puss


     

Av Malin - 5 januari 2014 19:07

   

Av Malin - 5 januari 2014 13:22

    

Av Malin - 4 januari 2014 16:38

Inte allt hänt mycket idag.. Vaknade halv 2 tog och åt en macka, gick ut en stund. Fast de regnade så de vart en kort stund. Har varit sjuk idag, vet inte om jag har feber har inte kollat ännu. Just nu så kollar jag på Sverige matchen. Och snart blire tacos :D

Av Malin - 4 januari 2014 01:27

Har glömt att bloggar.. Har helt glömt bort de. Men i torsdags så slappade jag o pappa hela dagen. Vaknade vid halv 1 åt lite sedan såg jag o pappa på massa olika filmer tills klockan blev runt 6 för då kom mamma hem med pizza och kebab. Det var helt enkelt bara en jätte skön slapp dag. Sedan medans vi åt så såg vi på en till film. Det var nog bland den konstigaste filmen jag någonsin sett tro de hette the dictator. Skit weird. Sedan vid halv 9 så skjutsade mamma över mig till Maya och jag sov där. Dagen efter så åkte jag lite senare till mormor och hjälpte henne att plocka bort julgrejor och rensade massa gamla skol saker. Mamma slutade inte jobba förrän efter 6 så kom inte hem förrän vid 8 nästa för vi handlade där imellan också. Kom hem åt varmkorv och potatischips sedan vart det en till mys film, nån action väldigt bra. Fast kommer inte ihåg vad den hette. Sedan blev det filmen "dumpad" som man sett nå gången men alltid lila bra x) och just nu så bloggar jag sisådär mitt i natten. Ska kolla lite på youtube och sedan ska jag nog sova! Imorgon så vet jag faktisk inte vad hon händer. Ska skriva imorgon om vad som händer/hänt isf.
Puss natti

Av Malin - 2 januari 2014 17:05

Mina ny årslöften. Och jag kommet verkligen ta dom på allvar detta år!

Vill bara lägga till en sak!
?äta bättre och nyttigare!
?inte ära sötsaker!

365

Av Malin - 1 januari 2014 21:01

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards