MallizBrallis

Alla inlägg under januari 2014

Av Malin - 19 januari 2014 18:39

Har helt glömt bort bloggen .. Men i torsdags så kom pappa hem med en iPad till mig, helt överlycklig !!:D eftersom min dator är trasig så ville jag ha en iPad ist. På fredagen så gick jag hem från skolan för att jag kände mig helt svimfärdig och hade jätte ont i huvudet. På lördagen så flyttade mormor, så både igår och idag så har vi hjälpt henne med att flytta och sånt.
Skola imorgon.. Vill verkligen inte ..:(( har 2 prov till veckan också.. Ett imorgon.. Så jag ska ta och plugga lite nu till de.
Puss

Av Malin - 17 januari 2014 22:46

Har precis sett filmen frozen, ja men det var väl helt okej ;) gillar Disney filmer ja! Fortsätt från allt sjungande så var den rättså bra!

Seriöst älskar snögubben <33

Av Malin - 16 januari 2014 20:04

Idag så hade vi ingen vanlig skol dag, som tur var för torsdagar är den sämsta dagen i veckan tycker jag :p men idag så var vi på folkan och där så var det 2 olika gymnasier som skulle försöka få oss 8:or och bli intresserad utav deras arbete på gymnasiet, asså dom försökte ge oss ett bättre blick hur det funkar på deras gymnasie och vad man kan bli efter. Vissa saker var ju intressant, men inte alla. på en station vi var på så tror jag att jag gäspa 5 ggr för det var så långtråkigt.. :p

fast det beror ju också på vad man är intresserad utav ;)

 

Av Malin - 15 januari 2014 16:14

   

Av Malin - 15 januari 2014 06:24

Har precis ätit frukost, ska snart göra mig iordning för skolan och sånt. Så skönr för idag så har vi kort dag <33 också är det ganska så roliga lektioner idag!

 

Av Malin - 14 januari 2014 16:34

Bara vanlig skola idag, ganska så okej men nu är jag as trött. Ska göra läxor och sånt.. sedan ska jag se på teen wolf <33

har 1 läxa denna vecka och 2 st prov nästa vecka.. redan lixom.. Men det är bara att plugga på!            

Av Malin - 13 januari 2014 20:58

 Kolla in deras/jacks youtube kanal JacksGap. Så sjukt snygga och roliga!            


Av Malin - 13 januari 2014 20:50

Tog en sväng till birsta idag efter skola med mamma mormor och Elias. Vart några inköp! Sedan vart det vidare till ikea.. 

fick en one direction tröja av mammis <333

köpte en stickad själv, sedan blev det två nagellack och ett par örhängen.

         

mat på ikea, uscha :((

 

Elias skjutsa runt mig på ikea i en kundvang! (y)


 


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards