MallizBrallis

Alla inlägg under september 2013

Av Malin - 20 september 2013 07:45

   

Av Malin - 20 september 2013 06:21

Idag så klev jag upp onödigt mycket. vi börjar kl 9 idag. fick precis veta att mamma också börjar kl 9 så hon ska skjutsa mig till skolan iställer för att jag får åka taxi till skola, och den kommer halv 8 till skolan och det är ju väldigt drygt att vänta  på skolan i 1½ timme.

idag så har vi inga lektioner utan vi ska paddla kantot med klassen, bara ha mysigt<3

 


Av Malin - 19 september 2013 21:58

   

Av Malin - 19 september 2013 19:40

 

1. Hur gammal är du om fem år?  Vi säger att jag är 14 nu så, 19år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Matte, Oscar o Emma 

3. Hur lång är du? 165 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett? She's the man.

5. Vem ringde du senast?  Ida

6. Vem ringde dig senast? Dolt nr, men säker Ida

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Påväg hem snart<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Alldeles nyss

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? 05.40

13. Vilken är din favoritjulsång? Mistletoe med Austin Mahone

14. Vilken är din favoritplats? Sängen, haha. runt kompisar

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan.. på ett sätt men ett sätt inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Paris, Italien

17. Vad skrämde dig om natten som barn? att de bodde ett trollhuvud i min leksaks spis XD 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Matte skjutsade mig på cykeln

19. Hur stor är din säng? 120cm, en sådan mitt i mellan

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig? har sov shorts och tröja 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 7

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall, vad jag vet

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? jag älskar att ha strumpor på¨mig, har dom dygnet runt

26. Är du social? hah, jarå

27. Vilken är din favoritglass? Piggelin, Sandwich och magnum

28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta eller hur de stavas

29. Tycker du om kinamat? jaaaaa!

30. Tycker du om kaffe? neej! 

31. Vad dricker du till frukost? dricker typ aldrigt något, händer att de blir juice ibland

32. Sover du på någon särskild sida? på magen

33. Kan du spela poker? har testat men jag kan säga att de gick inge vidare.. 

34. Tycker du om att mysa/kela?  myyyysa!

35. Är du en beroendemänniska? är beroende utav One Direction!! 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ne, bara Usher, men ida fyller år dagen före :D

37. Vill du ha barn? ja, nån dag i framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska? lite engelska iaf 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ne de tror jag nt

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, tycker att de är obehagligt med havet:p

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, accessoarer, och smink

42. Äger du dyrbara smycken? ja, jag har ett guld halsband som jag fick när jag föddes

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? PLL, Teen wolf, Vampire Diaries, Awkward, Twisted.

44. Kan du rulla med tungan? yes

45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha det är så många 

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? nån som fanns på mobilen 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ett nattlinne bara ;) 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min USA filt

50. Flirtar du mycket? ja såklart

51. Kan du byta olja på bilen?  ne, men man kan ju alltid lära sig! 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej, inte än

53. Vilken var den senaste boken du läste? Iron Fey

54. Läser du dagstidningen? nån gång, ja

55. Prenumererar du på någon veckotidning? ja, Frida

56. Dansar du i bilen? ja, det har jag gjort!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol med gry anders och vänner

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en text

59. När var du i kyrkan senast? herre Jesus va länge sedan XD vet inte, men ska dit på söndag

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Pernilla, Helena, Lena och Tommy

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? matte o oscar, fick en muffins av dom :'))

63. Vad lyssnar du på just nu? The Vamps - can vi dance?

64. Har du varit med i tidningen? ja, men det var länge sedan

65. Vad är det konstigaste du ätit? friterad bläckfisk

66. Vem såg dig naken senast? haha, jag själv?

67. Vad är det för färg på din tandborste? ROOOOSA

68. Hur imponerar man på dig? du får väl testa dej fram ;))  

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? smsar nog istället

70. Har du någon piercing? i öronen bara, öppe och nere

71. Din största vinst? 876:-

72. Civilstånd? Singel :(((

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? ask, bloggplatsen osv

74. Är du fåfäng? jarå ;) 

75. Ångrar du någonting du gjort? Ne

76. Hur gammal är din pappa? 41

77. Vilket är ditt drömjobb? Designer

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Åka utomlands

79. Vad har du haft för husdjur? en Katt som vi har nu

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag är envis, lättlurad och nyfiken ..

81. Svär du ofta? nä, händer nångång. men Emma slår mig varje gång jag gör de :( ;)

82. Sverige när det är som bäst? vintern, ibland sommaren

83. Kan du åka slalom? ja jag kan, men jag vågar inte för mina fötter..

84. Vad har du ätit i dag? inte mycket, tappade maten på skolan... 

85. Vad har du för utbildning? ingen, än

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? brösten du vet ;)))

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? min dumma mage..och fötterna.

88. Vilken är din bästa egenskap? att jag är kreativ 

89. Vilken är din sämsta egenskap? haha, inen aning. tänker inte på sånt.. 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Micheal Jackson och vet itne.

91. Saknar du något? ya :(

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ja, det är ju de viktigaste!!

93. Vad gör dig ledsen? sånna som ljuger och sårar en, och när någon försvinner..

94. Vad gör dig glad? mina vänner :D

95. Har du varit gift eller förlovad? aa, 3 ggr... 

96. Vad ska du göra i helgen? jag ska städa rummer, va med kompisar ;)

97. Vad är det knasigaste du gjort? gud, jag har gjort många knasiga saker! 

98. Vad har du för laster? ingen aning.

99. Vem är din förebild? Min stora syster! 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? sparar inlägget.

Av Malin - 19 september 2013 19:07

HERREGUD, JAG ÄR SÅ ÖVERLYCKLIG IDAG :D<3

 

fast det är fredag den 13.. haha ;)

faktis så gick de bra för mig i fredags när de var den 13:onde. men inte för elias... när han vaknade så hade han en spricka i sin mobil..





Av Malin - 19 september 2013 16:58

Idag var de regnat hela dagen, men det är ganska mysigt att vara på skolan ändå när de regnar!
Idag så fick jag ett sms/kik av min barndoms kompis som jag tappade kontakten med för typ 2 år sen, senaste gången jag träffade honom var när jag gick på runsvik och det var typ everheter sen.. Är så sjukt glad!

Idag efter skolan så hade inte jag nå skjuts hem så matte fick skjutsa mig på han cykel då fick jag sitta på sadeln medans han stod upp och cykla! XD lyx skjuts!! Också höll jag i ett paraply samtidigt.. Aa jag kan ju säga att det är sönder nu..:p
Sedan när jag kom hem ringde mormor och ba: Malin du vet väl att de är 15:årsgräns när man ska skjutsa någon på cykeln, och jag bara grava ihjäl. Sen sa hon att hon skoja :D

Puss


jag och oscar :)


Av Malin - 19 september 2013 13:00

   

ASK

Av Malin - 19 september 2013 07:47

Fråga mig något på ask :):)
www.ask.fm/maliinmaliik

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards