MallizBrallis

Alla inlägg under september 2013

Av Malin - 28 september 2013 14:35

Dagen började med fotboll för Elias, gick upp halv 9 för att jag skulle hinna med med one direction biljetterna som släpptes idag, har inte fått några än vad jag vet. Men pappa kolla varje sekund typ ;D
men det blev iaf vinst för Elias!
Just nu så städar jag.. För vi ska ju ha massa gäster ikväll och 3 av dom är allergisk mot zingo, så då måste vi städa extra mycket..;)

Av Malin - 27 september 2013 22:12

Idag har jag somsagt åkt in med bussen mot stan med Elias, där mötte vi upp ida o peter, sedan åkte vi hem till dom. sedan efter de kom mamma o pappa och vi åt tacos där och firade peter! :D grattis!!

sedan såg vi på idol, kom nyss hem jätte trött.. ska upp tidigt imorgon för det är sammandrag på fotbollen för Elias, vet inte om jag ska följa med eller inte, får se.

sedan imorgon kväll så ska vi få gäster utav typ 3 st olika familjer ;) ska väl bli lite roligt.

 

Av Malin - 27 september 2013 20:27

Av Malin - 27 september 2013 12:22

Känslan när man får sluta extra tidigt en fredag när man ska ta bussen halv 3...

Av Malin - 26 september 2013 21:37

Bjuder på en gullig bild från kemin idag ;**

 

Av Malin - 26 september 2013 17:46

idag andra lektionen hade vi prov i SOn för E-nivån det kändes faktis bra! och sedan sista lektionen så hade vi SO prov för högre betyp och det kändes också bra. medan jag tog en halvtimme på mig för andra provet så tog Oscar över 2 timmar på provet, eftersomm han hade mer följupning i allt, och jag gjorde de jag kan, eftersom jag har väldigt svårt att lära mig. ;p

 


Av Malin - 26 september 2013 08:03

Följ mig :')

Av Malin - 26 september 2013 07:52

Vaknade kl 05.45 imorse utav larmet som jag ställe för förra veckan men jag glömt att stänga av, men det var skönt ändå för jag fick så mycket tid över som jag bara kunde slappa. Är på skolan nu och ska söner ha bild tills halv 10 :D

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards