MallizBrallis

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Malin - 20 september 2013 14:34

Haha, idag har jag paddlat kanot med klassen, just jag paddlade Emma! Man skulle följa en karta runt på sidsjön och sedan så var hitta "pusselbitar" efter vägen och de pusslet bildade en ny karta och jag o Emma var de 3 som hittade "skatten" som var såndära "stekpanna" som man bygger upp eller vad man ska säga..;) kommer bild längre ner. Och sedan fick vi paddla iland och steka hamburgare på den :D jag hatar Hamburgare, men skolans är de ända hamburgare som jag äter, haha.

Av Malin - 20 september 2013 07:45

   

Av Malin - 20 september 2013 06:21

Idag så klev jag upp onödigt mycket. vi börjar kl 9 idag. fick precis veta att mamma också börjar kl 9 så hon ska skjutsa mig till skolan iställer för att jag får åka taxi till skola, och den kommer halv 8 till skolan och det är ju väldigt drygt att vänta  på skolan i 1½ timme.

idag så har vi inga lektioner utan vi ska paddla kantot med klassen, bara ha mysigt<3

 


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards