MallizBrallis

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Malin - 11 september 2013 21:45

   

Av Malin - 11 september 2013 21:18

idag så skulle jag ta bussen in till stan för att jag skulle klippa mig och eftersom det än närmare till busshållsplatsen från mormor åkte jag dit men hon var inte där för hon jobbade och från hennes jobb så finns det en busshållsplats ännu närmare så jag åkte till mormor jobb och hjälpte henne lite där, sedan tog jag bussem 20 över 2 till stan. där mötte jag upp ida och vi gick och åt på donken.. äckligt, men de fick duga för stunden sedan gick vi till idas killes jobb och snackade lite med han sedan gick vi vidare och köpte glass bara för att fördriva tiden, för jag skulle inte klippa mig på typ 2 h.. gick också in på kicks och luktade på parfymen och den luktade gudomligt gott!!!

och sedan så klippte jag mig och jag sa att jag ville klippa mig som vanligt, tunna ur håret och ''fransa'' topparna.  

men sedan under klippningen så typ ångrade jag mig också klippte jag kortare än vanligt, så nu är det väldigt ovanligt kort tycker jag iaf ;)

sedan tog vi bussen till ida och åt där sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem och såg på idol. och hur i hela friden kunde Bolivia åka ut :((


ååh, gud dampar Miley Cyrus nya låt, in my heart <33

en snabb bilder bara

 

haha gull elias älskar mitt hår, och pappa o mamma säger samma sak, tackiiss!!

tbx till snebena!!

Av Malin - 11 september 2013 12:55

Guuud, drömde världens hemskaste mardrömmar i natt! För sp sprack jag hela min iPhone.. Och sedan så var jag på kicks och där så skulle jag lukta på one directions nya parfym och de luktade bokstavligen skit, och jag vart så ledsen, haha det är min värsta mardröm... :D dug va hemsk min hjärna är mot mig:(

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards