MallizBrallis

Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 17 augusti 2013 13:37

Påväg hem nu, redan sett 2filmer!:)
Hittade min iPod i en av resväskorna som jag tappade bort för typ 3år sedan, hann och ladda den så nu blire Sean banan (y) haha grym musiksmak man hande när man var mindre!;)

Av Malin - 16 augusti 2013 22:31

HAHAH, blev inte nöjd med headern så jag gjorde en ny ;)

hoppas den blev bra. ska ladda upp den så fort jag sparat detta inlägg <3

 

Av Malin - 16 augusti 2013 22:10

har nyss kommit hem till farmor efter att ha haft en liten släktmiddag, ett hej då.

för imorgon så åker vi hem mot sundsvall. längtar hem till min sköna säng. och zingo :*

'

och snart så börjar skolan, tummen ner för skolan

tummen upp för min säng :D

 


 

Av Malin - 16 augusti 2013 17:47

Hej!!!!!!:)

har nyss kommit hem till farmor efter att ha varit i nordstan med Lisa <3

köpte ett par svarta jeans på cubus.

sedan käkade vi på jensen, vi tog dagens luncherbjudande.


ska snart åka till faster och äta tacos! :D


 

Av Malin - 16 augusti 2013 13:30

Heej!

iår så var jag på liseberg med släkten och familjen :D<3

tror aldrig att jag haft så hära roligt. jag och lisa gick mest själva och då blev det ju lite roligare eftersom vi är i samma ålder <3

men gårkvällen var kung!!!

jag och lisa åkte colorado och dåså fasnade vi under en sprutgrej, det värsta också och de var som en dusch. vi fanstade säker där i 1 minut och killen i högtalarna sa '' tjejer nikommer nog fasna där ett tag vill ni att jag ska stänga av vattnet räck upp händerna då'' jag ba skrek stäng av den!!!!!!!

och sedan så var det massa andra som också åkte där och det var typ bara killar och dom bara skrattade och pekade..

och jag  bara skrek så folk typ sprang för att kolla på vad som hände och då började som as garva med. asså det var så himla pinsamt!! XD

den det är vä ändå något att skryta om ;);)


tog lite bilder från lisas blogg ;)'www.nattstaden.se/lisapetrusson



     

   

lisa skulle filma mig när jag skulle skicka en slängpuss och då kom denhära random killen och ville vara med :*  



  

just nu så väntar jag på lisa som kommer när som helst <3


Av Malin - 14 augusti 2013 22:49

hejj, eller go kväll! ;)))))

kastade ihop en ny header, vet inte riktig vad jag tyckte om den men den blir nog kvar ett tag!! :)

och ja jag vet att jag göt dukeface på den största bilden, men gör undantag ibland. istället för ett leende ! !;)

men men, ska sova nu, liseberg imorgon då som sagt>! :D<3

natti!:)

 

Av Malin - 14 augusti 2013 22:23

   

Av Malin - 14 augusti 2013 20:15

nu pretty little liars <3

   

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards