MallizBrallis

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Malin - 26 augusti 2013 20:44

 om ca 2 veckor kommer our moment ur :D

längtar verkligen!

 

Av Malin - 26 augusti 2013 20:34

början på andra vecka av skolan och det känns ganska skönt att komma igång, haha ;)

åkte hem tilll mormor efter skolan för elias skulle ha träning och då blir de närmare!

sedan på kvällen så åkte mamma och träna och under tiden så gick/sprang jag hem tänkte att mamma kommer nog hinna hämta upp mig efter nå km, men nä! jag hann hela vägen hem! 6-7km ungefär så de kändes skönt!

blir så glad när man möter så glada människor här i matfors! :) sånna som attid hejar ;D haha


tagga skolka, haha de skulle bli skola men på något sätt skrev mina fingrara skolka.

haha.. tagga skola imorgon då;) elleer skolk, eller nä.

hahha dåligt liv :*


bjuder på en bild..

 

ska dusha nu ;)

Av Malin - 26 augusti 2013 09:06

Ännu en till vecka i skolan..
Har haft en lektion och nu ska vi ha matte.. ;) ful bild :*

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards