MallizBrallis

Alla inlägg under juli 2013

Av Malin - 13 juli 2013 18:21

   

Av Malin - 13 juli 2013 17:35


heeeejjjjJ!! D::DD

längtar tills jag få se dumma mig 2, vem gör inte? :O

äälskar dom gula små sakerna :*:*


och den lila då ;)










Av Malin - 12 juli 2013 10:48

Hejjjjjj,

igår efter att jag bloggat så åkte jag till skatan med min familj, johanssons, och anders och carro :) <3

vi åt där och lyssnade på en drubdarut (stvning) det var jätte mysigt!

det var också jätte god mat!


bilder från igår på mina små fina modeller:*

                          

skorna tillfälligt ;)

 

så såg jag ut ;)

  

här ramlade elias för han såg inte hålet när han åkte kickbike.. :(

Av Malin - 12 juli 2013 10:39

 HEJJ här kommer bilderna på de jag köpte i stockholm :)

 

rosa vinter jacka 500:-    rosa regn jacka 250:-

  

rosa sovsäck 150:-

 

skor 399:-

 

väska 99:-  

vita strumpor 40:-

Av Malin - 11 juli 2013 16:51

hejj!

upphör blogg pausen nu! :)

för nu har jag kommit hem! :D:D::D


I lördags skulle jag jobba som vanligt men jag fick ledigt ;)

och då passade vi på att åka till hudik/dellen med fram johansson. så vi kom dit lite senare på kvällen. dom har en stuga där fast vi barn sov i husvagenen ;)

åkte upp på nått berg och åt glass, sedan spelade vi mini golf (Y)

sedan var vi där lö-tis. på tisdag åkte vi till stockholm och shoppade lite. sedan tog vi båten därifrån till findland över natten. jätte mysigt. jag spelade lite på nå maskiner och sånt, shoppade lite där med.

hittade en tröja som jag inte köpte och är så ångest över att jag inte köpte den, för det var så fin! så nu ska jag gå in på hemsidan och leta reda på den så jag kan beställa den där istället ;)

sedan åkte vi tillbaka till stugan, sov där 1 natt och sedan åkte vi hem.


vissa bilder var åt fel håll men har inte tid att fixa de nu..


                    läskig fågel stirrade ut mig när jag åt.. :S    


                      

på berget ;)

     

jag letar täckning...          

 


därför jag tog en bloggpause för att de fanns ingen täckning där..


Av Malin - 7 juli 2013 16:35

Hejj!
Tar en liten bloggpaus nu den dära veckan. Känner inte för att blogga denna vecka. Kommer en bildbomb nästa vecka :*

Av Malin - 6 juli 2013 15:29

Känslan när man vaknar av en ljuvlig doft PANNKAKOR. Går ner och då har mamma Elias och Wille gjort våfflor/pannkakor till frukost, KÄÄÄR <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards