MallizBrallis

Alla inlägg under juni 2013

Av Malin - 9 juni 2013 21:17

Hejsan.

igår så var jag och familjen på teater ''Bröderna Lejonhjärta''

den var lite långtråkig men bra! :)

och idag så var jag och familjen och kollade på teater igen. den var ju helt okej!

min lilla gudsyskon var med en lite bit i teatern :)


imorgon är det cykling i skolan..

vi ska cykla 2,5 mil.

ganska peppad ;)

  

Av Malin - 9 juni 2013 21:11

hejj! :DDD

igår vart vi bjuden på middag hos johanssons.

det var asa gott!!

sedan följade jag med Johan till vattnet och så kom Emil och Phillip med båten. åkte till nån ''udde'' och grillade marshmallow!


Av Malin - 9 juni 2013 21:03

 hejj!

idag har jag varit på birsta och shoppat! <333

köpte:

lösögonfransar, lösnaglar, nagelck och en klänning.

         

Av Malin - 7 juni 2013 23:07

 hejj, nu har Elias kommit hem :D

har sett på fast and the furious (stavning) hela kvällen<3

och elias hade köp/vunnitt 2 saker till mig, gulldedig<3

   

imorgon kommer ida :D <3


Av Malin - 7 juni 2013 16:28

 

Behöver riktig sommar nu!!

idag kommer Elias hem från Åre :D:D:D

har saknat han så mycket!

har städat hela dagen idag!

jag har:

  • Tvättat kläder
  • Vikit kläderna
  • Tvättat igen
  • Plockat i och ur diskmaskinen
  • Soterat strumpor
  • Bäddat min, Elias och Mammas och Pappas säg 
  • Plockat undan alla grejor nere
  • Torkat av bänkar
  • Städat mitt rum
  • städat Elias rum
  • Damsugit

gud jag är stolt!! :D

Av Malin - 6 juni 2013 11:55

hejjhejj. igår så fick jag 2 st Frida tidningar :p

någon som vill köpa den andra?

för kanske 25kr

ordpris: 35kr

du sparar lixom 10 kr :D

 

MEGA POSTERNA ÄR KVAR ;)

Rekomenderar verkeligen Tidningen!!

intresserad kika: malliz14 eller kommentera, eller facebook meddelande Malin Malik

Av Malin - 5 juni 2013 18:41

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards