MallizBrallis

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Malin - 18 april 2013 16:03

Tjoo

idgår var jag på birsta m mamma, mormor och elias.

shoppade ett par jeans, underkläder också fick jag en ring av elias, gulledej!<3

har ännu inte köpt min plattång.. har int eplattat håret på typ en månad nu, men det är ju ädå bra eftersom det sliter så mycket på håret.

och pappa är i barcelona med farmor, äör så himla avis. skulle fått följt med men så fick jag ju resan till prag i höstas med mamma istället :D

 <3 <3 <3 <3 <3 saknar han så mycket! <3 <3 <3 <3 <3

och idag var jag och emma och gymmade på idrotten, lybbo oss :**

i vår klass håller vi på att göra en film!(Y)

och det går ju bra..

ska spela in den på måndag tror jag, har hållt på att göra manus nu i typ 2-3 veckor.

jag o emma ska iaf vara brudtärnor :p

och klänningarna vi ska ha var så fula :p sry :*

nu ska jag iaf se på 90210

 kommer nog bilder imorgon, från repitionerna från filmen :p

och från gymmet ;)))

puss hejj

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards