MallizBrallis

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Malin - 10 april 2013 17:19

Heeej !:D
har haft mirän nu i ca 4 dagar.. :(

idag när jag satt på ica och väntade på mormor så satt jag bredvid en tant, och sedan när mormor kom så sa hon 'Malin vet du vem det är?' jag ba nej, vem är de. Zarah, din morfars syster. som jag träffat 1 gång typ :p

jag kände igen henne med drag men kunde inte säga vem hon var, men ganska lustigt ändå, haha :p

har haft syslöjd idag, är snart klar med min huvjacka utan armar :D

imorgon torsdag, inget speciellt!

här kommer saker jag vill ha:

 

hahha, va ful den blev men skit samma

allt är från gina!



puss heyy<3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards