MallizBrallis

Alla inlägg under januari 2013

Av Malin - 12 januari 2013 14:09

Heeyyy!

håller på att fixa en ''ny'' profil bilde till fb ;)

elias har match just nu men orkade inte gå..

men hoppas dom vinner iaf. sedan ska vi se på hovkey ikväll :)

inatt så sov maya hos mej ;)

hej då :))   gammal bild!

Av Malin - 7 januari 2013 20:12

Heiiii
Sitter här och ser på 112 på liv och död med mormor<3 första dagen i skolan efter lovet(y) hare skiiita ont i min fot kunde ju knappt vara med på idrotten..och sebbe har brutit båda handlederna.. Stackare!! Krya pårej<3!!!
Puuuss heyy<3:*

Av Malin - 5 januari 2013 13:45

Hejjj

snart äre hockey

kolla dena video

Av Malin - 4 januari 2013 15:24

heyyy!<3

i förrgår fick jag 3 st försenade juklappar :D

2 one direction tröjor, och en huvtröja med 1D <3 <3 <3 <3

1D IN MY <3

har varit hos doktorn idag ..

har en inflamation i foten så jag frå inte spela fotboll nå mera, och jag får inte heller åkla slslom/skidor eller skridskor :((((

hatar de :(

och imorgon är det lördag :)

och mitt nyårslöfte var att klara hela året utan godis dricka och onödigt fika, + obey

så får inte äta nå godis imorgn..

snart börjar skolan :(

uhuuuu, vill inte dit igen!!!

     

jag är bäst! <333333333

           

hahahhaha, mamma la ut på fb. Harry vs Oliver

Av Malin - 2 januari 2013 15:13

Heey!!
Sitter här med tuva!!<3
Nyår var ju härligt/roligt. Sov hos Johan efter ;) sedan så har jag gjort illa foten again... Fu vad jag hatar mina fötter men ändå inte..:(
Kommer bnog inte kunna åka skidor-slalom-skridskor denna vinter,uhuu :(
Jag och tuva har iaf as tråkigt, håller på att rivas ner tapeter i mormors vardagsrum för hon ska flytta
Pussunge hej<3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards