MallizBrallis

Alla inlägg under december 2012

Av Malin - 17 december 2012 18:13

heyyy

:elias<3


 
 
 


lossas inte om mitt SKrik .. <3
  

Av Malin - 17 december 2012 17:36

Heeyy

mondag äre månda 1 vecka kvar tills jul, längtar inte :I

jag fattar inte vrf jag inte längar :O

azzå jag fårstår inte vart världen tar vägen.. :OOO

blir så jävla less på att allt är rasistiskt osv..

och att barn inte får vara utklädda till pepparkaksgubber..

och att man inte ska köpa julskinka till jul för att man ska tänka på alla som är vegtiarianer.

visst, det är ju lite synd om djuren som vi måste slakta för att vi ska få mat, men vi behöver ju den näringen,

om man nu säger så.

men vi får väl göra precis vad vill själva vill!!

så himla sjukt bara!!

 

   

vill själv inte se videon, för jag har alltid glömmt bort början tills varje jul! :D<3 






Av Malin - 15 december 2012 22:31


Hejj
Har hart värsta ortursdagen idag med .. Först så skulle jag åka till birsta med mormor men det gick inte för mormor ville inte köra i snövädret :/ sedan så skulle vi äta på Kina i stan familjen och min gudmor med hennes barn och Ulf. Men så hade något kommit ivägen, sedan ringde dom och sa att de var okejj. Annars hade min dag varit helt förstörd :p
Istället för att shoppa med mormor fick jag skotta på altan.. :/ <3
Fick en grön skinnjacka och en grön halsduk av min gudmor; as tufft!!<3 tack så jätte mycket!<3

Av Malin - 13 december 2012 21:30

tjaooo
Är typ as glad nu ja!<3;D
Imorse så vaknade jag av att min katt gosade sig ner vid mej, och jag bara kastade han ner på golvet, Eller inte riktigt kasta men ändå :p och kollar på klockan sedan skriker jag på Elias springer upp klär på mej sminkar mej, Elias ba vad äre sedan kollade han på klockan och ba hjääälp!!!! Hade 8min att klä på mej och sminka springa ner för backen till bussen också ramlade jag mitt framför bussen och vart aaas blött .. Det var min dag fick en lussekatt på skolan och de var.min frukost! Sedan var jag hos tandläkaren:p sedan på idrotten sprang jag rakt in i Emil så jag fuck hans axel rakt på kinden under öga kunde lika med fått blåöga .. Sedan råkade Emma springa in i nåns huvud med axeln och fick en 4-dubblat stort myggbett såg de ut som :/
Ja de var min dag de <3 ..

Fick ett sms
LÄS DETTA. DU KOMMER ATT BLI kysst på närmaste MÖJLIGA fredag ??AV ditt livs kärlek. I MORGON vill det bli den bästa dagen i ditt liv. Nu har du börjat läsa HÄR Kan du inte sluta. DETTA ÄR läskigt. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 1. Säg ditt namn 10 gånger? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 2. Säg din mammas namn 5 gånger? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 3. Säg din kärleks namn 3 gånger? ? ? ? ? ? ? 4. Skicka detta till 15 pers? ? Om du gör det kommer din kärlek kyssa dig på den närmaste fredag. Men om du läser och ignorera detta kommer du att ha mycket otur. SKICKA. Detta till 15 människor i nästa 143 minuter. När du är klar trycka på mellanslagstangenten och din kärleks namn kommer dyka upp på skärmen i BIG
LETTERS. Detta är så FREAKY !!!!????? skicka BACKS!!!!!???

Det är väl bara att hoppas!

Av Malin - 11 december 2012 19:21

Tjaaoo!
har gjort en ny header nu, känner mej faktis as nöjd, är ingen sådan som riktigt vet hur man gör headers men gjode mitt bästa och känner mje väldigt nöjd ;p <3

nu ska jag gå och välja kläderna jag ska ha imorgon och sedan se på tv <3

puss heyy <3333

     

Av Malin - 11 december 2012 16:24

tjabbaaaa!!!!

snart JUUUUL!!! :D

aaah, längtar så himla mycket!!!<3

tror jag ska träna snart med mamma på trim, kankse när hon kommer hem! :*

idag har jag inte gjort något speciellt ska kanske göra en ny header nu <3


puuussi <3

 

Av Malin - 10 december 2012 20:57

Helloooo!


så nyss en video på youtube!!

vill dit, vill ha, i himelriket!!

VILL HA ALLT!!

Bara kolla!!<3

kiiiiiiiiiis <3 :p


Av Malin - 10 december 2012 20:10

LITE ONE DIRECTION skojj!

har lagt upp ena videon förut men asså ja kan se den om och om igen den är så roligt!!

true


puss <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards